Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعودی‌زاده گفت: ۶۶۰۰ دانش‌آموز لرستانی آماده حضور در اردوی راهیان نور مجازی هستند که تا پایان سال این برنامه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مسعود مسعودی زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری اردوی راهیان نور بود که هر ساله تعداد قابل توجهی از دانش آموزان به این اردو اعزام می شدند و از مناطق عملیاتی و جنگی بازدید می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون اعزام به اردوی راهیان نور انجام نمی شود که برنامه ریزی لازم صورت گرفت تا همان برنامه مناطق عملیاتی به صورت مجازی برای دانش آموزان نمایش داده شود.   مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: تاکنون شش هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان لرستانی در کانال راهیان نور که در شبکه شاد ایجاد شده، عضو شده اند که پیش بینی می شود با بارگذاری برنامه ها بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در این اردوی مجازی شرکت نمایند.   مسعودی زاده عنوان کرد: برنامه ها در مناطق هویزه، اروند رود و شلمچه ضبط شده که شامل اجرای سرود، بیان خاطرات و تصاویر بسیار زیبا از مناطق عملیاتی است که تا پایان سال این برنامه در شبکه شاد به نمایش گذاشته می شود.   وی با اشاره به اینکه محدودیتی برای حضور دانش آموزان وجود ندارد بیان کرد: همه دانش آموزانی که تمایل دارند می توانند در این شبکه، از برنامه های اردوی راهیان نور استفاده کنند البته بیشتر این برنامه برای دانش آموزان مقطع پایه سوم متوسطه اول و دانش آموزان پایه دهم و دوازدهم متوسطه دوم در نظر گرفته شده است.   مسئول بسیج دانش آموزی لرستان خاطرنشان کرد: افتتاحیه این برنامه با سخنرانی و مصاحبه سردار سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور آغاز می شود و مصاحبه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این اردوی مجازی پخش می شود.   مسعودی زاده اردوی راهیان نور را یک رزمایش فرهنگی برشمرد و گفت: دانش آموزان با سفر مجازی به این اردو می توانند با رشادتها و از جانفشانی های شهدا و رزمندگان آشنا شوند و همین برنامه فرهنگی می تواند در گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار باشد.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: اردوی راهیان نور مسعودی زاده دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«من‌ و سردار، شما همه‌»؛ پویشی برای قدردانی از سردار حاجی زاده

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی در خصوص برنامه‌های این معاونت به مناسبت عملیات موشکی سپاه پاسداران گفت در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات وعده صادق با رمز مقدس یا رسول الله با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهباد مورد اصابت قرار دادند.

وی با اشاره به دستورالعمل ویژه برنامه و پویش سپاس سردار و ضرورت راه اندازی این موضوع افزود: با توجه به پاسخ قاطع و کوبنده و لزوم همراهی و قدردانی دانش آموزان و جامعه فرهنگیان از این اقدام شایسته، معاونت پرورشی و فرهنگی اقدام به برگزاری پویش و ویژه برنامه سپاس سردار با محوریت قدردانی از غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار حاجی زاده کرده است.

پورثانی اهداف اجرای این برنامه‌ها را در قالب قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده؛ حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی؛ پرورش روحیه شجاعت، میهن پرستی و هویت سازی در دانش آموزان عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اهم برنامه‌های این معاونت را در این راستا در قالب ویژه برنامه سپاس سردار در ۲۷ و ۲۸ فروردین؛ پویش دانش آموزی سپاس سردار و ساخت تصویر نمایه (پروفایل) من و سردار، شما همه اعلام و اظهار کرد: در برنامه سپاس سردار، همخوانی سرود توسط دانش آموزان (سرودهای نسل آرمانی و یوم الانتقام )؛ ارائه بحث‌های تبیینی و اقناعی پیرامون اقدام قهرمانانه سپاه پاسداران‌، خدمات شهید حسن طهرانی مقدم و نقش سردار حاجی زاده‌؛ اجرای استندآپ کمدی با محوریت موضوعات مرتبط با حمله ایران و خسارت‌های وارد شده به رژیم صهیونیستی‌؛ پوشیدن لباس نظامی توسط دانش آموزان به جهت نمایش و تجلی این فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند ملت ما عاشق مبارزه با اسرائیل است‌؛ استفاده از نمادهای ملی و نمادهای ویژه مقاومت مانند پرچم ایران‌، پرچم فلسطین‌، حزب ﷲ لبنان و.... در فضای مدارس‌؛ ساخت گروهی ماکت موشک‌های عظیم الجثه توسط دانش آموزان با استفاده از کارتن پلاست‌، کاغذ ، مقوا؛ برگزاری نمایشگاه عکس در مدرسه بر اساس محتواها و پوسترهای منتشر شده در کانال @akharashe در شاد؛ حضور یکی از پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ با لباس‌ فرم‌ سپاه‌ در ویژه‌ برنامه‌ سپاس‌ سردار و اهدای دل‌نوشته‌ های دانش آموزان به ایشان از جمله برنامه‌های مدنظر در مدارس خواهد بود.

وی به برنامه پویش نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به کانال آخراشه در شاد به کنش‌هایی مانند دل‌نوشته به سردار حاجی زاده؛ ارسال عکس با لباس نظامی؛ همخوانی سرودهای نسل آرمانی و یوم الانتقام؛ ساخت و به پرواز درآوردن موشک‌های کاغذی به صورت جمعی؛ کشیدن پرچم اسرائیل با گچ روی زمین و محو کردن آن با سطل آب توسط دانش آموزان؛ نوشتن دعوتنامه نمادین برگزاری نماز جمعه در قدس‌؛ ارسال لطیفه با موضوع حمله ایران و خسارت‌های وارد شده به رژیم صهیونیستی بپردازند.

پورثانی پیرامون موضوع ساخت تصویر نمایه (پروفایل‌) من و سردار، شما همه نیز توضیح داد: دانش آموزان می‌توانند با ارسال عکس خود به نشانی که در کانال @akharashe در پیام رسان شاد معرفی می‌شود، تصویر خود را کنار سردار حاجی زاده گذاشته و از این تصویر به عنوان تصویر نمایه (پروفایل‌) شاد استفاده کنند.

گفتنی است پیرو عملیات طوفان الاقصی کانال آخراشه در شبکه شاد فعالیت خود را از یک سال گذشته، با هدف تولید محتوا پیرامون جبهه مقاومت و فلسطین آغاز کرده است و اکنون با موضوع وعده صادق نیز این کانال تقویت شده و تیم محتوای متخصصی در حال تولید محتوا در آن هستند که قرار است کانال آخراشه مبنای تولید محتوای پویش‌ها و اقدامات معاونت پرورشی و فرهنگی در روزهای آتی قرار بگیرد.

کد خبر 6078916 علی قدمی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • «من‌ و سردار، شما همه‌»؛ پویشی برای قدردانی از سردار حاجی زاده
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه در حرم رضوی + فیلم
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • پتروشیمی ارومیه میزبان راهیان پیشرفت نورانی سمپاد
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • زنگ عطار در دبیرستان نمونه عطار نیشابوری نواخته شد
  • برگزاری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان همدان
  • «زنگ عطار» در نیشابور نواخته شد