Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:22:37 GMT

۵۴۶ واحد صنفی متخلف بهداشتی در خوزستان پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۱۳۹۹

۵۴۶ واحد صنفی متخلف بهداشتی در خوزستان پلمب شدند

امیرحسین نظری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  همچنین در این مدت ۱۴هزار و ۷۸۵ واحد صنفی در استان بازرسی شد و ۱۱ هزار و ۴۸۰ واحد تذکر دریافت کردند و از ۶۴۰ واحد نیز تعهد گرفته شد.

وی ادامه داد: گشت های مشترک با حضور بازرسان سازمان صمت استان، بهداشت، اماکن نیروی انتظامی تشکیل شد و از اصناف بازرسی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری افزود: طبق اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا تنها اصناف گروه یک شامل نانوایی ها و واحدهای صنعتی عرضه کننده مواد خوراکی می توانند فعالیت کنند و سایر اصناف باید تعطیل شوند.

رییس سازمان صمت خوزستان اظهار داشت: ۲ تالار و یک کافه باغ در بهبهان به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در بازرسی مشترک سازمان صمت و نیروی انتظامی و فرمانداری بهبهان پلمب و برق آن ها قطع شد.

خوزستان برای سومین بار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و طبق اعلام ستاد استانی با تعطیل شدن اصناف و بازار به غیر از واحدهای صنفی گروه یک تلاش می شود از تجمع و تردد مردم در سطح شهر جلوگیری شود.

شرکت توزیع برق اهواز نیز ۲ هفته است تلاش دارد که هر روز با قطع برق در ساعت ۱۹ در مناطق پرتردد و بازارچه های اهواز از تردد و تجمع مردم در بازار و مناطق شلوغ جلوگیری کند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند و اغلب بیمارستان های اهواز نیز از بیماران بستری کرونایی تکمیل شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بازار محصولات اصناف پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بازار محصولات اصناف ویروس کرونا بازار محصولات اصناف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی دو واحد صنفی کافی‌شاپ در مشهد به علت تخلف پلمب شدند.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک