Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شهید ابراهیم فولادی باعث افتخار خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش و ایران اسلامی است، مجاهدت جوانان این مرز و بوم در دفاع از کشور عزیزمان، باعث غرور و سربلندی همه ماست، اساس کار نیرو‌های مسلح مجاهدت است. خبرگزاری میزان -  روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی، در دیدار با خانواده شهید ابراهیم فولادی گفت: شهید ابراهیم فولادی باعث افتخار خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش و ایران اسلامی است، مجاهدت جوانان این مرز و بوم در دفاع از کشور عزیزمان، باعث غرور و سربلندی همه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اساس کار نیرو‌های مسلح مجاهدت است، افزود: ایستادن در صف شهادت و مجاهدت لیاقت می‌خواهد، خدمت در لباس مقدس سربازی یک توفیق الهی است، خدا را شاکریم که کارکنان نیروی دریایی ارتش از زمان جنگ تحمیلی تا به امروز برای دفاع از کیان این مملکت از هیچ تلاشی دریغ نکردند و مردانه و با قدرت در برابر هرگونه تهدیدی ایستادگی کردند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در تاریخ هر کشوری روز‌هایی وجود دارد که مردم آن کشور به آن افتخار می‌کنند، تصریح کرد: دفاع مقدس را مرد‌های بزرگ آفریدند که اسمشان در تاریخ ثبت شد. شهید ناواستوار یکم ابراهیم فولادی نیز از آن دسته مردان بزرگی است که نامشان همیشه جاوید و راهشان ادامه خواهد یافت.
خانزادی با تاکید بر اینکه امروز نیروی دریای ارتش علاوه بر موضوع حفاظت و حراست از مرز‌های آبی کشور، اسکورت کاروان کشتی‌های تجاری و نفتکش را نیز مانند دوران هشت سال دفاع مقدس بر عهده دارد، اضافه کرد: مجاهدتی که شهید ناواستوار فولادی در خصوص اسکورت یکان‌های تجاری انجام داده است و در این راه به درجه رفیع شهادت رسید، برای نیروی دریایی ارتش و این مملکت بسیار ارزشمند است.
خانزادی خطاب به مادر شهید فولادی، گفت: کشتی‌هایی که به سمت کانال سوئز می‌روند، مجموعه‌ای از جوان‌های مملکت در آن هستند که همه جانشان را کف دستشان گرفته اند تا در مسیر شهادت و ایثار و از خودگذشتگی فدا کنند، این مسیر از آموزه‌های دینی ما است.
وی تجلیل از خانواده‌های شهدا را مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا در سایه مهر و محبت چنین مادرانی تربیت شدند و در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.   فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منزل ناواستواریکم شهید ابراهیم فولادی با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار کرد.
شهید ابراهیم فولادی ۲۰ بهمن ۹۹، در حین انجام وظیفه در دفاع از مرز‌های آبی و اسکورت کشتی‍های تجاری و نفتکش‌ها به مقام والای شهادت نائل آمد. بیشتربخوانید: مشاور فرمانده نهاجا: شروع کننده تجاوز و تعدی را پشیمان می‌کنیم انتهای پیام/ برچسب ها: خانزادی شهید فولادی ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خانزادی شهید فولادی ارتش نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر سه شنبه در دیدار با امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده این استان با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌ اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه نیروهای مسلح ما را متمایز می‌کند فرهنگ ایثار و شهادت، اراده خدایی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌هاست.

وی استقلال را یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان داشت: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

محمدی عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و بروز دنیاست که خوشبختانه در این مسیر به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

آمادگی و بهره گیری از نیروهای انقلابی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در سخنانی از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از این قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد و آمادگی، دانش بروز، بهره‌گیری از نیروهای مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان تجلیل کرد.

کد خبر 6086599

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران