Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج دیدار‌های روز یکشنبه در لیگ‌های فوتبال  اسپانیا، انگلیس، فرانسه و ایتالیا و بازی رئال مادرید برابر رئال سوسیه داد در لالیگای اسپانیا از  برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی است که صبح روز دوشنبه منتشر شدند.

روزنامه‌ها در مورد موفقیت بارسلونا، مصدومیت پدری و  بازگشت گرت بیل به اوج  پس از زدن ۲ گل برای تاتنهام تیتر زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه قبل از رویارویی قطب‌های رئالی در لالیگای اسپانیا، با تمرکز بر پیروزی ۲ بر صفر اتلتیکو مادرید برابر ویارئال و تحکیم برتری این تیم در لالیگای اسپانیا تیتر زد.

مارکا همچنین در مورد دیدار رئال مادرید برابر رئال سوسیه داد نوشت: "رئال مادرید حمله را آغاز می‌کند. "

این روزنامه درباره ۲ بار دبل گرت بیل  ولزی در لیگ برتر برابر برنلی  نوشت: "گرت بیل بازگشت. "

روزنامه اسپورت

این روزنامه با تمرکز بر بارسلونا و تلاش این تیم برای کسب ۲ عنوان قهرمانی تیتر زد.  

اسپورت همچنین در مورد پیروزی  اتلتیکو مادرید برابر ویارئال  نوشت: "رهبر با غلبه بر ویارئال بحران را پایان می‌دهد. "

این روزنامه به بحث درباره ۳ نامزد ریاست باشگاه بارسلونا علاقه‌مند بود و نوشت: " تنش در بحث سه جانبه. "

اسپورت همچنین درباره دیدار رئال مادرید برابر رئال سوسیه داد در لالیگای اسپانیا  نوشت: "یک آزمون برای رئال مادرید."

روزنامه موندو دیپورتیوو

این روزنامه با تمرکز بر بارسلونا و تلاش این تیم برای کسب عناوین در این فصل تیتر زد.

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد پیروزی ۲ بر صفر اتلتیکو مادرید مقابل ویارئال در لالیگای اسپانیا نوشت: "اتلتیکو مادرید به لطف VAR و ژائو فلیکس نفس می‌کشد. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار رئال مادرید برابر رئال سوسیه داد در لالیگای اسپانیا بود و نوشت: "زیدان ۴ بازیکن خود را در یک دیدار  دوباره به دست آورد. "

روزنامه  آ اس

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی ۲ بر صفر اتلتیکو مادرید مقابل ویارئال، نوشت: "اتلتیکو می‌داند چگونه رنج بکشد."

آ اس همچنین در مورد دیدار رئال مادرید برابر رئال سوسیه داد در لالیگای اسپانیا  نوشت: "رئال مادرید ملزم به شکست  مقابل رئال سوسیه داد نیست. "

این روزنامه به بارسلونا علاقه‌مند شد و نوشت: "کومان اعتماد نامزد‌ها را جلب می‌کند" و "پدری بین یک تا ۲ هفته غایب خواهد بود".

آ اس همچنین به درخشش گرت بیل در تاتنهام پرداخت و نوشت: "گرت بیل دوباره زنده می‌شود: ۲ گل مقابل برنلی. "

روزنامه  انگلیسی میرر

این روزنامه به تساوی  منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر انگلیس و بحث بر سر استفاده نشدن از VAR برای من یونایتد پرداخت و نوشت: "گریه."

میرر همچنین درباره پیروزی ۲ بر صفر لیورپول مقابل شفیلد یونایتد نوشت: "این برد برای  آلیسون است. "

روزنامه سان

این روزنامه به تساوی منچستر یونایتد و چلسی در لیگ برتر و جنجال بر سر اعلام نکردن ضربه پنالتی برای یونایتد پرداخت و نوشت: "لوک شاو داور را متهم کرد. "

تایمز

این روزنامه در مورد درخشش گرت بیل ولزی در تاتنهام  نوشت: "آیا من را به یاد می‌آوری؟ "

روزنامه  فرانسوی  L'Equipe

این روزنامه با تمرکز بر تساوی یک - یک المپیک مارسی برابر المپیک لیون در لیگ فوتبال فرانسه نوشت: "المپیک مارسی نقش داور را بازی می‌کند. "

روزنامه  ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی ۳ بر صفر اینترمیلان برابر جنوا و تحکیم برتری خود در لیگ سری آ ایتالیا و پیروزی ۲ بر یک میلان مقابل رم و ادامه تعقیب و گریز این تیم با بالانشینان جدول، نوشت: "اینترمیلان چه موسیقی دلنشینی" و "میلان چه جشنواره ای!"

گازتا درباره شرایط یوونتوس نوشت: "پیرلو: سرماخوردگی بزرگ / یوونتوس تسلیم می‌شود یا شورش می‌کند؟"

بيشتر بخوانيد

پادشاهی من سیتی در لیگ برتر فوتبال انگلیس/ عصبانیت رونالدو در یوونتوس/ جنگ تیم‌ها بر سر تاج و تخت لالیگا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عناوین روزنامه ها بین المللی روزنامه های ورزشی روزنامه با تمرکز اتلتیکو مادرید پیروزی ۲ بر صفر همچنین در مورد لیگ برتر گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از کمک مالی بزرگ دولت اسپانیا بهره‌مند خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درست در روزهایی که بار دیگر بحث وقوع اشتباهات داوری به سود رئال مادرید به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های اسپانیایی و به خصوص کاتالان تبدیل شده بود (به بهانه صحنه‌های بحث برانگیز ال‌کلاسیکو)، نشریه Relevo اسپانیا خبری را منتشر کرد که مطمئناً خشم رقبای کهکشانی‌ها را بیش از پیش برخواهد انگیخت.

شواهد و قراین حاکی از آن است که باشگاه رئال مادرید تابستان امسال کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن خواهد گرفت و قرار است که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند. در این میان اما فرمانداری استان مادرید برای اینکه پرداخت حقوق هنگفت این بازیکن به رئال مادرید فشار نیاورد، قانونی جدید در شرف تصویب دارد که به موجب آن مالیات بردرآمد امباپه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

این قانون که به «قانون امباپه» معروف شده است، نخستین باری نیست که دولت به رئال مادرید برای پرداخت مالیات کمتر حقوق بازیکنانش کمک می‌کند. مورد اول آن قانون بکام بود که به موجب آن هم رئال مادرید از پرداخت بخشی از مالیات بردرآمد بازیکنان خارجی‌اش معاف می‌شد.

انتقاد تند ملی‌پوش سابق فرانسه از بازی امباپه برابر بارسلونا

به موجب قانون امباپه که سال گذشته از سوی حزب «پارتیدو پوپولار» در پارلمان اسپانیا مطرح شد و قرار است امسال بار دیگر به رأی گذاشته شود، بازیکنان خارجی که در استان مادرید سرمایه‌گذاری کنند تا 20 درصد مالیات بردرآمد کمتری خواهند پرداخت. به عبارت دیگر این دسته از بازیکنان معادل 20 درصد از سرمایه‌گذاری‌شان در استان مادرید از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهند شد. به این ترتیب امباپه که در شرایط عادی می‌بایست معادل نیمی از حقوقش مالیات بپردازد با سرمایه‌‌گذاری 20 میلیون یورویی به جای 50 درصد، تنها 24.5 درصد مالیات خواهد پرداخت که مساوی با مالیات پرداختی توسط کارگری است که تنها 24 هزار یورو در سال حقوق می‌گیرد. این در حالیست که میانگین حقوق سالانه برای یک شهروند در استان مادرید، 31 هزار یورو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها