Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:37:13 GMT

بیش از ۲۰ هزار بازرسی از بازار خوی انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۱۷۲۶

بیش از ۲۰ هزار بازرسی از بازار خوی انجام شد

امیر جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این پرونده ها، ۷۸ میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۸۸۱ مورد بازرسی نیز از واحدهای پخت نان این شهرستان صورت گرفته که در این بازرسی ها ۲۸۵ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: برای این پرونده‌ها ۳۴ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال ارزش ریالی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: طی بازرسی های مشترک انجام شده در این مدت نیز با دستگاه های مربوطه از انبارهای شهرستان ۳۷ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

جعفری افزود: امسال ۲۲ تن تخم مرغ، ۵۵ تن روغن نباتی  و ۵۵۸ تن شکر به قیمت تعاونی در شهرستان برای استفاده عموم مردم با نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی و دومین شهر پرجمعیت استان است ولی آمار دقیقی از تعداد واحدهای صنفی آن در دسترس نیست.

برچسب‌ها واحد تولیدی آذربایجان غربی خوی ارومیه ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی آذربایجان غربی خوی واحد تولیدی آذربایجان غربی خوی ارومیه ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض