Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از زد دی نت؛ استفاده از هوش مصنوعی در تراشه‌ها باعث می‌شود تا آنها بتوانند نرم افزارهای مختلف را با سرعت بیشتری اجرا کنند.

به گفته امیر یزدانبخش محقق همکار گوگل که مقاله‌ای در این زمینه تألیف کرده، افزودن هوش مصنوعی به تراشه‌ها روند تصمیم‌گیری آنها را بهتر می‌کند و لذا هر رایانه با سرعت بیشتری وظایف محول شده را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقاله با عنوان «آپولو: اکتشاف و شناسایی یک معماری قابل انتقال» از این آدرس در دسترس است.

هوش مصنوعی آپولو تا بدان حد پیشرفته است که می‌تواند در مورد برخی فرایندهای مربوط به طراحی رایانه‌ای خود تصمیم‌گیری کند. از همین رو اجرای نرم افزارهای گرافیکی با تراشه‌های مجهز به آپولو تسهیل می‌شود.

امیر یزدانبخش می‌گوید استفاده از آپولو در تراشه‌ها، سرعت اجرای نرم افزارهای طراحی و گرافیکی را تا ۲۴.۶ درصد افزایش می‌دهد و کیفیت خروجی نهایی نیز از این طریق بهتر می‌شود. همچنین این هوش مصنوعی می‌تواند معماری تراشه‌ها را به طور مستقل بررسی کند و روندهای کاری آنها را بهبود دهد تا قابلیت‌های عملیاتی رایانه‌ها افزایش یابد.

وی و همکارانش برای بررسی قابلیت‌های این هوش مصنوعی در حال طراحی تراشه جدیدی در کلاس تراشه‌هایی مانند پردازنده گرافیکی A100 "Ampere" شرکت ان ویدیا هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090156 برچسب‌ها هوش مصنوعی امیر یزدانبخش آپولو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هوش مصنوعی آپولو هوش مصنوعی تراشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر