Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایستگاه های توزیع نهال رایگان در منطقه 19 از امروز در 4 بوستان این منطقه فعال شدند.

به گزارش برنا؛ علی توکلی، شهردار منطقه با اشاره به فرارسیدن هفته منابع طبیعی و نزدیک شدن به روز درختکاری گفت: به همین مناسبت نیز طبق روال سال های گذشته ایستگاه های توزیع نهال های رایگان در بوستان های شقایق، شریعتی، افرا و نرگس برای توزیع روزانه نهال های مثمر و غیر مثمر از 9 تا 15 اسفند فعال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بیش از 12 هزار نهال برای توزیع بین شهروندان این منطقه در نظر گرفته شده است، افزود: در هر ایستگاه روزانه نزدیک به500 نهال از انواع آلو، هلو، خرما، به، زبان گنجشک، توت، زیتون و... به شهروندان اهدا خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه ها ضمن آموزش نحوه کاشت انواع نهال ها و توزیع بروشورهای نهال کاری، کارشناسان مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه پاسخگوی شهروندان درخصوص نحوه آبیاری و نگهداری از آنها خواهند بود.

شهردار منطقه کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان را از دیگر اقدامات اجرایی در هفته درختکاری اعلام کرد و گفت: شهروندان متقاضی از طریق تماس با سامانه 137 و اعلام آدرس خود می توانند در نهضت کاشت درخت مشارکت داشته باشند.

او با بیان اینکه روز گذشته بوستان شقایق میزبان اعضای کانون های سالمندان و معلولین منطقه برای کاشت نهال  بود ادامه داد: به مناسبت روز پدر نیز کارشناسان فضای سبز این منطقه با مراجعه به منازل پدران معزز شهید و سالمندان منطقه اقدام به کاشت نهال در باغچه منازل این عزیزان کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته درختکاری منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ در مراسمی با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرماندار شهرستان پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز