Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:41:48 GMT

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در قم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۰۸۳

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به تلاش امدادگران این نهاد برای تأمین نیازهای ضروری و معیشتی شب عید مددجویان گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و بهره گیری از ظرفیت خیران در جشن نیکوکاری امسال بتوانیم نیازهای اصلی و معیشتی مددجویان را بیش از گذشته تأمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه را مقدمه خدمت رسانی بیشتر به ولی نعمتان جامعه اسلامی عنوان و تصریح کرد: جشن نیکوکاری نیز با هدف گسترش و نهادینه شدن این فرهنگ در بین آحاد جامعه برای خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان در کشور اجرا می شود.

میرشکار افزایش مشکلات ایتام و محرومان به دلیل شیوع ویروس کرونا را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه افراد بی بضاعت در شب عید، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیازهای ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آنها تلاش کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم شعار جشن نیکوکاری امسال را "عیدی برای همه" عنوان و اظهار کرد: از مردم و خیران تقاضا می کنیم در این جشن که 13 اسفند 99 برگزار می شود باشکوه تر از همیشه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان به عنوان پایگاه های جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک های غیر نقدی مردم خیّر هستند گفت: واریز کمک های نقدی مردم نیکوکار استان نیز از طریق کد دستوری #025*8877* و شماره کارت 6037997900001125  به نام کمیته امداد استان قم فراهم می باشد.
انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد قم جشن نیکوکاری فرهنگ جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان