Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:17:48 GMT

از صفر تا صد آشنایی با انواع گیفت کارت ها

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۲۹۲

از صفر تا صد آشنایی با انواع گیفت کارت ها

همان طور که می دانید افراد دارای علایق مختلفی هستند برخی از افراد به دنبال خواندن کتاب،برخی عاشق گوش دادن به موزیک ، عده ای هم از دوست داران انواع بازی ها هستند. - اخبار بازار -

امروزه با  عرضه انواع بازی های جذاب و هیجان انگیز روز به روز به  تعداد طرفداران بازی های آنلاین  افزوده می شود. باید به این نکته اشاره کنیم که برای دستیابی به انواع بازی ها نیاز به  خرید گیفت کارت  دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما در گیفت کارت لند همراه باشید تا با انواع گیفت کارت ها آشنا شوید.

انواع گیفت کارت ها

گیفت کارت ها دارای انواع گوناگون و قیمت های متفاوتی هستند. این گیفت کارت ها شامل  گیفت کارت اپل، گیفت کارت گوگل پلی، پلی استیشن، ایکس باکس، استیم، اسپاتیفای، نتفلیکس و آمازون  میشوند.  درادامه به طور مختصر به هرکدام از این گیفت کارت ها خواهیم پرداخت

گیفت کارت اپل

همان طور که می دانید اپل طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد هر ساله برای جدیترین مدل های گوشی آن جلوی درب فروشگاه ها ساعت ها صف می کشند. پس بسیاری از افراد فارغ از قیمت بالای دستگاه های اپل خواستار آن هستند. این گیفت کارت برای  کسانی  مناسب است که  از محصولات اپل استفاده می کنند. شما با استفاده از این گیفت کارت  ها اپل آیدی خود را شارژ می کنید و  می توانید به خرید  بازی ها و انواع اپلیکیشن ها ی پولی در اپ استور بپردازید.                    

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی  برای کسانی است که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. حتما برایتان پیش آمده است که وارد پلی استور خود شده باشید واز برنامه ایی خوشتان بیاید ولی برای خرید آن نیاز به پرداخت داشته باشید. با خرید گیفت کارت گوگل پلی شما به راحتی می توانید تمام برنامه های پولی را خریداری کنید. به طور مثال  شما می توانید انواع بازی های انحصاری برای ایکس باکس  مانند  limbo  که جزو پرطرفدارترین بازی ها است را با خرید این گیفت کارت بر روی گوشی خود تجربه کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

 

این گیفت کارت شامل ps4 و psn می باشد. برای کسانی که عاشق بازی کردن با کنسول های بازی پلی استیشن هستند این گیفت کارت به شدت پیشنهاد می شود. با این گیفت کارت ها می توانید  جدیدترین بازی ها را برای انواع کنسول ها مانند ps4و ... تهیه کنید. شما با خرید این گیفت کارت ها   می توانید بازی ها ی فوق العاده جذاب ps4 مانند  Horizon Zero Dawn،Battlefield 1،Dreams و .. را  می توانید به صورت قانونی خریداری کنید.

گیفت کارت  های ایکس باکس

گیفت کارت های ایکس باکس شامل ایکس باکس گلد، گیم پس ایکس باکس  می شود.  شمامی توانید با خرید این گیفت کارت بازی،فیلم، موسیقی های جدید را از فروشگاه های مایکروسافت خریداری کنید. گیفت کارت ایکس باکس یکی از مزایایی که دارد این است که تاریخ انقضا ندارد و تا زمانی که شما از اعتبار آن استفاده نکنید در حساب شما باقی می ماند.

گیفت کارت استیم

این گیفت کارت برای گیمر ها بسیار آشنا است به دلیل اینکه استیم یک شبکه ی وسیع و فقط مختص بازی ها است.  استیم قابلیت هایی مانند به روزرسانی کردن بازی و همچنین امکان بازی های گروهی را دارد.

گیفت کارت اسپاتیفای

این گیفت کارت هم برای کسانی که عاشق موسیقی هستند بسیار مناسب است. اسپاتیفای شبکه ای است که میتوانید به راحتی از جدیدترین موزیک ها و پادکست ها بهره ببرید. کار جالبی که اسپاتیفای انجام می دهد این است که با شناختی که از سلیقه شما در موزیک به دست می آورد موزیک های متناسب با سلیقه شما را پیشنهاد می کند.

گیفت کارت آمازون

امروزه  سایت های زیادی برای عرضه کالا و ارائه خدمات وجود دارند یکی  از معروف ترین این سایت ها آمازون است که هر چیزی که نیاز داشته باشید میتوانید از این وب سایت تهیه کنید البته ارسال کالا به ایران بسیار سخت ودشوار است به دلیل اینکه آمازون  امکان ارسال به ایران را ندارد و شما نیاز به فردی دارید که کالای خریداری شده را برایتان بفرستد . ولی شما در ایران می توانید  انواع کتاب الکترونیکی را از این سایت به راحتی تهیه کنید.

  گیفت کارت نتفیلیکس

نتفیلیکس هم می توان گفت بزرگترین شبکه پخش فیلم و سریال است.که جدیدترین و پرطرفدارترین سریال ها و فیلم ها را می توان در آن پیدا کرد. گیفت کارت نتفلیکس را  می توانید در فروشگاه اینترنتی گیفت کارت با اعتبار 15،30 ،60 و 100 دلاری تهیه کنید و از دیدن سریال ها لدت ببرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گیفت کارت گوگل پلی گیفت کارت ها انواع بازی ها ایکس باکس تهیه کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!

سرمربی و اسطوره بلوگرانا در مصاحبه بعد از بازی گردوخاک به پا کرد.

طرفداری | ژاوی عصبانیت خود را از قضاوت داور بازی بارسلونا - پاری سن ژرمن به شدت ابراز کرد.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت جواز صعود به نیمه‌نهایی را کسب کرد.

مهم‌ترین اتفاق مسابقه قطعاً اخراج رونالد آرائوخو بود که روند بازی را کاملاً به سود پاری سن ژرمن تغییر داد. مدافع اروگوئه‌ای جلوی پیش‌روی بردلی بارکولا به محوطه جریمه را گرفت و بهای این حرکت را با دریافت کارت قرمز داد. پی‌اس‌جی از 10 نفره شدن بارسا بهترین بهره ممکن را برد و با زدن چهار گل در نهایت راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

ژاوی اما نظر دیگری دارد. سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از بازی با خشمی بی‌سابقه به شدت از قضاوت ایستیوان کواچ، داور مسابقه انتقاد کرد و تصمیم او مبنی بر اخراج رونالد آرائوخو را مایه شرمساری خواند. ژاوی در این خصوص گفت:

به داور گفتم خیلی ضعیفی

به داور گفتم خیلی ضعیفی. این یک فاجعه بود. کارت قرمز کاملاً جریان بازی را عوض کرد. هر چه قدر هم حرف بزنیم، حقیقت این است که کارت قرمز بازی را خراب کرد. من دوست ندارم مدام در مورد داوران صحبت کنم، اما باید این را می‌گفتم. ما نمی‌توانیم ساکت بنشینیم.

داور تمام کارهای ما را خراب کرد 

 واقعاً مایه شرمساری است. داور تمام تلاش‌ها و کارهای این فصل ما را خراب کرد. می‌خواستم با 11 نفر مقابل 11 نفر بازی کنیم، به صورت عادلانه. دادن کارت قرمز به خاطر آن حرکت زیاده‌روی است. چنین تصمیمی برای فوتبال بد است. در بازی رفت، داور می‌توانست ویتینیا را اخراج کند، اما تصمیم دیگری گرفت. باز هم می‌گویم، کارت قرمز آرائوخو بی‌مورد و غیر ضروری بود و کل بازی را خراب کرد. داوری بازی امشب عجیب و غریب بود... می‌گویم عجیب، چون کلمه مناسب‌تری پیدا نمی‌کنم!

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • آشنایی با تپه سیلک، هویت تاریخی شهر کاشان