Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:29:02 GMT

وقوع ۲۱۶ فقره تصادف در معابر خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۲۸۱۰

وقوع ۲۱۶ فقره تصادف در معابر خراسان جنوبی

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امسال بیشترین علت تصادفات ثبت شده در سطح معابر عدم رعایت حق تقدم، عدم استفاده از راهنما، عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه بوده است.

او با اشاره به وقوع ۲۱۶ فقره تصادف در معابر استان از ابتدای سال افزود: علت این تصادفات عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، سرعت غیرمجاز و واژگونی خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات جرحی در خراسان جنوبی

سرهنگ عباسی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح، کادر درمان و کسانی که در این بازه زمانی به بیمارستان یا دکتر مراجعه داشته اند می‌توانند بعد از اتمام طرح از طریق مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی و ارسال مدارک مثبت تردد ضروری، نسبت به اصلاح جرایم خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی بیان کرد: کسانی که پیش بینی می‌کنند از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح تردد ضروری داشته باشند می‌توانند درخواست خود را به پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال کرده و مجوز تردد شبانه دریافت کنند.

او ادامه داد: افرادی که تخلفاتشان زیاد بوده و شرایط مالی مناسبی ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ جریمه مورد نظر خود را انتخاب و پرداخت کنند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی تصادف رانندگی تردد شبانه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: همچنین محورهای خرم‌آباد - پلدختر، بمپور - بهشت‌آباد، دلگان - بمپور، فنوج - کتیچ، چاهان - زرآباد، نیکشهر - چابهار، فیروزآباد - بمپور، دلگان - زهکلوت، قصرقند - نیکشهر، مهرستان - سوران، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سرباز، رودبار - ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن‌آباد مسدود است.

همچنین، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور امروز و فردا از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته شد.

هموطنان در این ساعات می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

کد خبر 845973 منبع: مهر برچسب‌ها چالوس آزاد راه تهران - شمال محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟
  • خطرناک‌ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • دستگیری متهم به ۲۷ فقره سرقت از معابر عمومی در مشهد