Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران در پاسخ به این پرسش که «کرونا در حال حاضر به چه میزان کودکان و نوجوانان را گرفتار می‌کند؟»،گفت:کرونای انگلیسی کودکان و جوانان را بیشتر گرفتار می‌کند اما آنچه مقالات جدید می‌نویسند قدرت بیماری زایی ویروس نیز زیاد تر شده است.

مینو محرز، استاد بیماری‌های عفونی و مسؤول مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن "کوو ایران در پاسخ به این پرسش که «واکسن کرونای در حال ساخت در بنیاد برکت از نظر کیفی  بین واکسن‌های دنیا در چه سطحی قرار دارد؟»، بیان داشت:واکسن انواع مختلفی دارد، اما واکسن کووایران از نظر استانداردهای بین‌المللی و کنترل کیفیت به عنوان فردی که یک شخصیت علمی هستم می‌توانم به مردم می‌گویم با خیال راحت از این واکسن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: استانداردهای بین‌المللی در تهیه این واکسن بسیار رعایت شده و پروتکل‌های مربوطه به شدت رعایت می‌شود؛بنده فکر نمی‌کنم کمتر واکسنی این طور اصول را رعایت کند.

این استاد بیماری‌های عفونی در پاسخ به این پرسش که «کرونا در حال حاضر به چه میزان کودکان و نوجوانان را گرفتار می‌کند؟»،گفت:کرونای انگلیسی کودکان و جوانان را بیشتر گرفتار می‌کند اما آنچه مقالات جدید می‌نویسند قدرت بیماری زایی ویروس نیز زیاد تر شده است.

/فارس 

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، اواخر اسفند ماه سال گذشته اخباری مبنی بر بروز بیماری‌های پوستی ناشی از آب آلوده در مناطق سیل زده توسط برخی از رسانه‌ها مخابره شده که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم‌های مشترک شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی علت این عوارض پوستی به محل‌های اعلامی اعزام و نسبت به نمونه‌برداری‌ از آب و آزمایش‌ مجدد اقدام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند
  • ۴ هزار مسافر در گلستان متعهد به بهبود رفتارهای ترافیکی شدند