Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@02:37:39 GMT

مشکل پیداکردن رمز همگام برای ثبت نام تیزهوشان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۲۳۷

مشکل پیداکردن رمز همگام برای ثبت نام تیزهوشان

نحوه برطرف کردن مشکل پیداکردن رمز همگام برای ثبت نام تیزهوشان مشخص شده است. رمز عبور همگام یکی از معضلات تمامی دانش آموزانی است که قصد ثبت نام در آزمون تیزهوشان را دارند ؛ زیرا بدون رمز اجازه ورود به سایت و ثبت نام را نخواهند داشت. افرادی که قصد ثبت نام در آزمون تیزهوشان را دارند لازم است از طریق سایت همگام رمز عبور خود را دریافت کرده و سپس با استفاده از رمز وارد سامانه شده و اطلاعات خود را برای ثبت نام وارد نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ادامه به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام پاسخ خواهیم داد.

نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام به چه صورت است؟

در خصوص نحوه دریافت رمز باید به شما بگوییم که خودتان نمی توانید این رمز را دریافت کنید. وظیفه دریافت این رمز در مرحله اول بر عهده مدیر مدرسه ای است که در آن تحصیل می کنید. یعنی مدیر پس از مشخص شدن اسامی ثبت نام کنندگان ، از طریق سایت همگام رمز عبور هر یک از افراد را به صورت جداگانه دریافت می کند. در مرحله بعدی با مراجعه و یا تماس ثبت نام کنندگان ، رمز به آن ها داده خواهد شد. از آنجایی که در بیشتر مواقع این رمز فراموش شده و یا گم می شود ، پیشنهاد می کنیم پس از دریافت با مراجعه به سامانه ، خودتان رمز جدیدی را تعریف کنید که فراموش نمی کنید. در ادامه این مورد را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

نحوه تغییر رمز عبور در سامانه همگام به چه صورت است؟

همانطور که در موارد فوق اشاره کردیم ، پس از دریافت رمز عبور در سامانه همگام است آن را تغییر دهید تا حتی پس از فراموشی ، با مشکلی مواجه نشوید. مراحل تغییر رمز عبور در  سامانه همگام به شرح زیر است :

در ابتدا لازم است به وبسایت hamgam.medu.ir مراجعه نمایید. پس از مراجعه به سایت ، می توانید گزینه ورود کاربر را از منوی بالای سایت ببینید. پس از انتخاب این گزینه ، صفحه ای که شامل دو قسمت نام کاربری و رمز عبور می شود ، مشاهده خواهید کرد. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ، لازم است مدرسه را مشخص کنید. حالا برای تغییر رمز عبور کافی است گزینه نام و نام خانوادگی را انتخاب نمایید و از منوی کشویی که باز می شود کلمه تغییر رمز عبور را بزنید.

 

بازیابی رمز همگام

ممکن است گاهی حتی پس از تغییر رمز عبور نیز آن را فراموش کنید. به همین دلیل در این قسمت قصد داریم نحوه بازیابی رمز همگام را بررسی کنیم. جهت بازیابی رمز همگام کافی است به مدیر مدرسه خود مراجعه کرده و از او بخواهید رمزی جدید تعیین نماید. پس فراموش نکنید که خودتان به صورت شخصی نمی توانید به بازیابی رمز همگام بپردازید. توجه داشته باشید که در صورت فراموشی و یا گم کردن رمز عبور، باید هرچه سریع تر به مدرسه خود مراجعه نمایید.

از آنجایی که ممکن است برخی افراد با نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان آشنا نباشند، در ادامه این مطلب شما را با مراحل ثبت نام آشنا خواهیم نمود.

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

قبل از اینکه نحوه ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان را به شما بگوییم ، لازم است بدانید آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم حذف شده و برای افرادی که قصد شرکت در گزینش مدارس تیزهوشان از پایه ششم به هفتم را دارند ، تنها معدل در نظر گرفته خواهد شد. نام نویسی عموماً در خرداد ماه انجام می شود اما باز هم برای تاریخ دقیق نام نویسی باید منتظراعلام نتیجه از سمت آموزش و پرورش باشید.

در ابتدا لازم است وارد سایت ثبت نام مربوط به تیزهوشان شوید. برای ثبت نام لازم است کد ملی و رمز عبور داشته باشید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، لازم است طبق مواردی که در پاراگراف های بالاتر توضیح داده ایم ، عمل کنید. کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس در قسمت نقش ، گزینه دانش آموز را انتخاب کنید و در قسمت عنوان سازمان ، نام مدرسه خود را وارد کنید و در نهایت نیز تایید را بزنید. حالا تعهد نامه ای را مشاهده خواهید کرد که لازم است آن را مطالعه نمایید و در صورتی که با کلیه مفاد آن موافق هستید ، روی گزینه ذخیره و تایید کلیک کنید.

پس از تایید تعهد نامه ، فرمی که شامل تمام مشخصات عمومی دانش آموز می شود ، باز خواهد شد . در این فرم باید تمامی  مشخصات به صورت کامل وارذ شود.

در پایان پس از ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون ، شماره پیگیری به شما داده خواهد شد که باید آن را ثبت کنید.

 

لزوم استفاده از کمک مشاوران برای مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان

آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی داوطلبان زیادی دارد و بسیاری از دانش آموزان برای قبولی در این آزمون ها تلاش می کنند. به دلیل وجود رقابت بسیار میان دانش آموزان ، لازم است حتماً از کمک مشاوران برای کسب نمره قبولی آزمون استفاده کنید. مشاوران به شما کمک می کنند با بهترین منابع طراحی سوالات آشنا شوید و همچنین سبک سوالات را بیشتر بشناسید.علاوه بر این برای انواع مراحل ثبت نام و مشاهده نتایج نیز اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار خواهند داد. کارشناسان ایران تحصیل نیز در این زمینه آماده ارائه انواع خدمات مشاوره ای هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/003F88

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آزمون تیزهوشان ثبت نام در آزمون تغییر رمز عبور برای ثبت نام دریافت رمز رمز عبور ثبت نام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور باور نکردنی یک خودرو از خیابان آب گرفته در شهر دبی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل بی‌سابقه در دبی، اختلال در زندگی مردم و مسافران (فیلم) نجات یک گربه از سیل دبی امارات (فیلم) گریه های دختر ایرانی در سیل دوبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • عبور باور نکردنی یک خودرو از خیابان آب گرفته در شهر دبی (فیلم)
  • عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها مردم را ترساند! | فیلم
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • ببینید | لحظه عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها؛ مردم به وحشت افتادند
  • تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد
  • روش های بازکردن قفل گوشی