Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالایی، گفت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز (۱۱ اسفند) در نشست خبری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: داوطلبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها از ۲۰ تا ۲۶ اسفند و در  روستاها نیز از ۱۶ تا ۲۲ فروردین می توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  با اشاره به اینکه ثبت نام از کاندیداها در این دوره به صورت الکترونیکی انجام می شود، افزود: و دواطبین می توانند از طریق دفاتر پیشخوان و کافی نت ها ثبت نام انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری در فرمانداری نیست.

 

بالایی تصریح کرد: پس از مرحله ثبت نام، افرادی که برای حضور در انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند در بازه زمانی که به آنها اعلام می شود باید با مراجعه به فرمانداری مدارک خود را تحویل دهند.

 

دبیر ستاد انتخابات در استان کرمانشاه با اشاره به شرایط ثبت نام  جهت شرکت داوطبین در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: داشتن تابعیت ایران، اعتقاد و التزام به اسلام و ولایت فقیه و داشتن حداقل۲۵سال سن، در روستاهای تا ۲۰۰ خانوار، خواندن و نوشتن و در روستاهای با جمعیت بیشتر به مدرک دیپلم و در شهرهای تا ۲۰هزار نفر جمعیت به مدرک فوق دیپلم و شهرهای با جمعیت بیشتر به مدرک تحصیلی لیسانس نیاز است.

 

وی اظهار کرد:انتخابات شوراها در ۳۵ شهر استان و تمام روستاهایی که طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۲۰خانوار یا ۱۰۰ نفر جمعیت بودند برگزار و در این انتخابات بر اساس جمعیت شهرها، در یک شهر استان یازده عضو اصلی، در سه شهر هفت عضو و در ۳۱ شهر پنج عضو اصلی و در ۱۷ روستای استان پنج عضو اصلی و در ۱۳۸۶ روستا نیز سه عضو اصلی خواهیم داشت.

 

بالایی در پایان گفت: قانونمداری، بی طرفی و امانت داری از موضوعات مهم و مورد توجه در ستاد انتخابات استان است که برای رسیدن به این اهداف برنامه هایی تدوین شده است و امیدواریم این انتخابات در فضای کاملا سالم و بدور از هر گونه جنجال و هیاهویی برگزار شود.

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات الکترونیکی ثبت نام کاندیداها عضو اصلی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد چهار نفر در روز بیست‌ویکم اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود؛ بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 747815

دیگر خبرها

  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه