Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:17:39 GMT

آمار کرونا اصفهان ۱۱ اسفند؛ ۱ فوتی و ۲۸۷ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۳۷۶

آمار کرونا اصفهان ۱۱ اسفند؛ ۱ فوتی و ۲۸۷ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۲۸۷ فرد به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

آرش نجیمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد کل موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در استان دو هزار و ۳۹ نفر بودند که ۲۸۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده ۸۲ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین در این بازه زمانی ۵۹ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۷۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی آمار مرگ ومیر بیماران مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک نفر فوت شده مثبت کرونا بوده‌اند.
 

کد خبر 478366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان بیمارستان دوران نقاهت آرش نجیمی شیوع کرونا در اصفهان توصیه های بهداشتی آمار کرونا در اصفهان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان انتقال بيماري کرونا وضعیت کرونا در اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان فاصله اجتماعی ابتلا به کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان ۳۰ درصد افزایش یافته گفت: اائه خدمات داندانپزشکی مانند معاینات، ترمیم سطحی دندان و کشیدن در مراکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان به جز ویزیت رایگان جهت جمعیت گروه هدف (کودکان زیر ۶ سال – کودکان ۶-۱۲سال – خانم‌های باردار) با تعرفه دولتی جهت سایرین انجام می‌شود.


حسن ذبیحی با اشاره به اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون در این شهرستان افزود: با تلاش کارکنان بهداشت تاکنون ۸۴ درصد جمعیت شهرستان اردستان خطرسنجی شدند که بیش از ۱۶ درصد جمعیت شهرستان اردستان که حدود ۳۹۵۹ نفر می‌شوند، مبتلا به دیابت و تقریبا ۳۰ درصد جمعیت که حدود ۶۹۳۸ نفر می‌شوند، دچار فشارخون هستند.


وی اردستان عامل مرگ و میر در شهرستان اردستان را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: به طور کلی فشار خون، مصرف دخانیات، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن و مصرف چربی‌های مضر مهم‌ترین علت بروز این بیماری است.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید