Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،  سامانه «روستابازار» بستری است که روستاییان می تواند در آن صنایع دستی و تولیدات خود را به فروش برسانند.

وزیر ارتباطات که اواسط دی ماه به مدت ۱۰ روز در سیستان و بلوچستان مستقر شد تا توسعه ارتباطات روستایی در این استان سرعت  بگیرد و تاکید کرد: اکنون باید امکانی فراهم شود که روستاییان بتوانند با استفاده از زیرساخت ارتباطات در روستاها و شهرها بتوانند کسب وکار خود را رونق ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون سامانه روستا بازار به آدرس rustabazar.post.ir بستر مناسبی را برای دسترسی آسان تولیدکنندگان صنایع دستی و محصولات کشاورزی و دامی به بازارهای داخلی برای فروش بدون واسطه را ایجاد کرده است.

واقعیت اینکه باوجود گذشت مدت کوتاهی از مصوبه وزیر ارتباطات، شرکت ملی پست تاکنون ۵۰ غرفه در این سامانه برای روستاییان ایجاد کرده است.

سامانه این امکان را فراهم ساخته تا تولیدکنندگان صنایع دستی و محصولات کشاورزی بتوانند پس از ثبت نام در این سامانه غرفه‌ای به شکل مجازی برای خود افتتاح کنند و مانند فضای واقعی به فروش تولیدات خود بپردازند.

پست با تعهد قبول مرسولات روستاییان و ارسال به آدرس خریدار در سراسر کشور در کمترین زمان، زمینه پرداخت الکترونیکی آن را نیز فراهم آورده است.

کمک به محرومیت‌زدایی از روستاییان استان سیستان و بلوچستان، یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی روستابازار است به همین منظور در چارچوب اجرای مصوبه های سفر وزیر به این استان، در دو ماه گذشته ۲۵۰ نقطه پستی مانند دفاتر نمایندگی، خدمات روستایی یا دفتر پستی دولتی در روستاهای سیستان و بلوچستان فعال شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان شرکت ملی پست ایران ایرنا ارتباطات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شرکت ملی پست ایران ایرنا سیستان و بلوچستان شرکت ملی پست ایران ایرنا ارتباطات اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بارش های ۲۷۰ میلیمتری در زرآباد و ۲۲۹ میلیمتری در کنارک، گفت: به دلیل حجم بالای بارش ها همه رودخانه ها پرآب بوده، برق تعدادی از روستاها قطع شده و منازل در شهر کنارک نیز دچار آبگرفتکی شده اند.

وی با اشاره به اختلالات اینترنت در جنوب استان افزود: بخش خصوصی و دستگاه های دولتی در تلاشند تا این مشکلات را برطرف کنند.

گفتی است: بر اساس گزارش های ارسالی شب گذشته از تمامی ایستگاه های هواشناسی و باران سنجی گزارش باران از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷،  ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی