Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:02:20 GMT

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۵۶۵

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان اعلام شد

ترکیب اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار امروز مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. محمود فکری سرمربی تیم استقلال ترکیب تیمش را به شرح زیر اعلام کرد:

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید باقری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در ورزشگاه شهدای مس برگزار خواهد شد.

مرفاوی: مهمتر از موضوع قهر مظاهری 3 امتیاز بازی با مس است/ به فکر قهرمانی هستیم اما قولی نمی‌دهیم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان استقلال مس رفسنجان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل شمس آذر قزوین اعلام شد و نکته ویژه آن بازگشت صالح حردانی به ترکیب استقلال است.

صالح که پس از عملکرد قابل قبول در تیم ملی مقابل ترکمنستان در بازگشت به اردو استقلال با مصدومیت مواجه شده بود چند دیدار تیمش را از دست داد.

در این مسابقات میلاد فخرالدینی جانشین حردانی در ترکیب اصلی استقلال بود اما حالا با گذر از مصدومیت حردانی بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

مدافع متعصب آبی‌ها که طی سه فصل حضور در جمع استقلالی‌ها نمایش درخوری داشته امیدوار است در بازگشت به جمع ۱۱ نفر اصلی شاگردان نکونام بتواند نقش موثری در موفقیت تیمش ایفا کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟