Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@21:05:49 GMT

کلنگ ساخت دارالقرآن در ساوه بر زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۵۷۹

کلنگ ساخت دارالقرآن در ساوه بر زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز در مراسمی با حضور با معاون وزیر آموزش و پرورش، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان کلنگ ساخت یک دارالقرآن بر زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در این آیین گفت: قطعه زمین مورد نظر توسط خانواده مرحومه زهرا صدیق به آموزش و پرورش اهدا شده است تا یک مرکز قرآنی در آن احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم فراشیانی با اشاره به اینکه اعتبار اولیه این مکان ۲ میلیارد تومان است افزود: قرار است دارالقرآن در زمینی به مساحت هزار مترمربع و در مجموعه ورزشی تختی احداث شود.

وی تصریح کرد: ساخت دارالقرآن در این مکان فرصتی فراهم می‌کند تا همزمان با فعالیت‌های قرآنی و دینی دانش آموزان به فعالیت‌های ورزشی نیز بپردازند.

گفتنی است این نخستین دارالقرآن دانش‌آموزی در سطح شهرستان ساوه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان ساوه زمین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال