Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:10:39 GMT

مدیران گالری ها از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۷۸۳

مدیران گالری ها از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، جمعی از مدیران و نمایندگان گالری‌ها عصر یکشنبه ۱۰ اسفند از موزه هنرهای معاصر تهران و نمایشگاه‌های «ارمغان» و «عکس مفهومی» در موزه دیدن کردند.

در این بازدید هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی درباره مرمت و بهسازی موزه هنرهای معاصر تهران و احسان آقایی، رئیس موزه هنرهای معاصر تهران درباره نمایشگاه‌های ارمغان و عکس مفهومی توضیح دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران و نمایندگان گالری‌های اریک، اعتماد، انتظامی، آشیان نقش و مهر، آوای هنر، باوان، بهارک، پنج پنج، ترانه باران، جاوید، زرنا، سایه، شیث، شیرین، عصر، فرمانفرما، فریا اسپیناس، مژده، ویستا هنر، هدایت، همرس، یاسمن و … در این بازدید حضور داشتند.

نمایشگاه «ارمغان» و «عکس مفهومی» که از ۹ بهمن در موزه هنرهای معاصر تهران آغاز شده است تا ۲۹ فروردین ادامه دارد.

کد خبر 5159149

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه هنرهای معاصر تهران هادی مظفری احسان آقایی گالری های تهران جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما سینمای مستند فیلم کوتاه فیلم مستند شبکه نمایش خانگی موسیقی کلاسیک اکران نوروزی ویروس کرونا رادیو سلامت برنامه تلویزیونی موزه هنرهای معاصر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان

امیرحسین فریبا گفت: در این بین آرامگاه و موزه بوعلی با بازدید۶۱ هزار و ۳۶ نفر در جایگاه نخست، آرامگاه باباطاهر با بازدید ۴۹ هزار و ۹۴۰ نفر در جایگاه دوم و موزه و شهر باستانی هگمتانه با بازدید ۲۶ هزار و ۶۸۴ نفر در جایگاه سوم و گنبد علویان در شهر همدان با بازدید ۵۴۰۲ نفر در رتبه بعدی قرار داشت.

او به بازدید گردشگران از موزه‌های شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۴۳۱ نفر از موزه لطفعلیان ملایر، ۱۸۴۱ نفر از ارگ نوشیجان ملایر، ۳۲۰۸ نفر از موزه تویسرکان، ۱۷۶۲ نفر از موزه میررضی آرتیمانی در شهرستان تویسرکان، ۲۴۸۹ نفر از موزه شهدا نهاوند، ۲۶۷۱ نفر از موزه حمام حاج آقا تراب نهاوند و ۲۱۷ نفر از موزه تاریخ و فرهنگ بازدید داشته‌اند.

مدیر امور موزه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: مسافران به منظور حفظ آثار تاریخی که شناسنامه و هویت یک کشور محسوب می‌شود، از هرگونه اقدام تخریبی همچون نوشتن یادگاری و عکاسی با فلاش در موزه‌ها خودداری کرده و توصیه می‌شود نظر به راه‌اندازی فروش اینترنتی و الکترونیکی بلیت‌ها در اماکن و موزه‌های استان از طریق اینترنت،  بلیت‌ها را خریداری کنند.

امیرحسین فریبا گفت: حفظ آرامش محیط در هنگام بازدید از موزه‌ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی می‌شود و طبیعتاً اسباب بهره‌مندی، دانش‌افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم ‌می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان