Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@13:05:55 GMT

ترکیب مس رفسنجان و استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۸۱۴

ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان اعلام شد.

خبرگزاری میزان - در چارچوب هفته شانزدهم لیگ بیستم، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب مس رفسنجان در این دیدار به شرح زیر است: 

داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، محسن طرحانی، سجاد آشوری، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه، مهرداد رضایی، فراز امامعلی و محمد قاضی

ترکیب استقلال تهران نیز به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، ووریا غفوری، محمد نادری، فرشید باقری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته بیشتر بخوانید: مهدی: نیمکتی داریم که معادل بازیکنان داخل زمینش کارت زرد دریافت کرده است

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال مس رفسنجان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد