Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بریراحمد با اشاره به خدمت رسانی به مناطق زلزله زده سی‌سخت گفت: در حال حاضر بسیج دانشجویی عهده دار خدمت‌رسانی به یکی از مناطق ۹ گانه دنا شده است.

عباسیان، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: قرارگاه خدمت‌رسانی دانشجویی پس از زلزله از سوی معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان تشکیل شد؛ که شامل دانشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه دولتی یاسوج، دانشگاه آزاد یاسوج، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد دهدشت، دانشگاه آزاد گچساران، قرارگاه جهادی امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسیان اظهار داشت: برای کمک رسانی در همان ساعات اولیه وقوع حادثه سه گروه جهادی بسیج دانشجویی با منطقه اعزام شدند.


مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای تامین نیاز‌های غذایی زلزله زدگان پخت بیش از پنج هزار پرس غذای گرم توسط چهار گروه جهادی اعم از گروه جهادی قرارگاه امام حسین (ع) و همچنین از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی به همکاری جهادگران دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و دانشگاه دولتی یاسوج صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

گلایه مردم سی‌سخت از خدمات‌رسانی دولت در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد + فیلم

تخریب ۱۸۰۰ خانه در زلزله سی‌سخت / ایجاد شهرک کانکسی در مناطق زلزله‌زده دنا


عباسیان ادامه داد: توزیع اقلام بهداشتی، خشکبار و مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از شیوع کرونا نیز توسط جهادگران بسییج دانشجویی صورت گرفته است.


وی با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز در مناطق زلزله زده سی‌سخت افزود: نصب چادر‌های هلال احمر و توزیع هیتر‌های برقی و پتو پس از بارش برف برای جلوگیری از سرمازدگی انجام شد.


عباسیان در پایان گفت: در حال حاضر بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد عهده دار خدمت رسانی به یکی از مناطق نه گانه شهرستان دنا شده است که با افتخار تا رسیدن به شرایط عادی در کنار مردم عزیز و شریف این مناطق خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناطق زلزله زده سی سخت بسیج دانشجویی عملیات جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد مناطق زلزله زده دانشگاه آزاد خدمت رسانی سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان

  حبیب غزنوی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان اظهار کرد: این پایگاه از فروردین ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد و کارکنان عملیاتی آن در همین مدت بیش از ۸۰ ماموریت موفق را به ثبت رسانده اند که امروز شاهد افتتاح رسمی اولین پایگاه اورژانس بانوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه نخستین پایگاه اورژانس بانوان در استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور است افزود: این پایگاه همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ در خدمت بانوان است که با ۴ کارشناس فوریت‌های پزشکی و پرستار فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گفته دکتر غزنوی؛ طبیعتاً در استان پهناور سیستان وبلوچستان وجود تنها یک پایگاه اورژانس ویژه بانوان پاسخگو نخواهد بود و در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک بر تعداد این پایگاه در استان بیفزاییم.
حمایت استانداری از ایجاد اورژانس بانوان
دکتر رضا شریفی؛ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم گفت: با توجه به ضرورت و نیاز استان در راستای افزایش پایگاه‌های اورژانس بانوان، استانداری سیستان و بلوچستان با تمام توان نسبت به تامین آمبولانس و فضای فیزیکی به منطور ایجاد این پایگاه‌ها اعلام آمادگی کرده و پای کار خواهد بود. 
دکتر عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود که به طور میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس و عملیات امدادی می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه حدود ۳۰ درصد تماس‌ها با اورژانس ۱۱۵ زاهدان را مزاحمت تلفنی شامل می‌شود که ضمن اتلاف وقت و هزینه، موجب می‌شود تا همکاران ما در خدمت رسانی به بیماران واقعی با مشکلات جدی مواجه شوند.
وی افزود: همه همکاران ما در اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تمام توان خود برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و جلب رضایت مردم در تمامی نقاط به کار گرفته و خالصانه تلاش می‌کنند که امیدواریم در این مسیر سربلند بوده و مورد عنایت خداوند قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج