Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@06:47:49 GMT

برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی روی آب جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۳۰۹

برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی روی آب جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، موسسه ورزش و تفریحات سالم با همکاری انجمن اسکی روی آب کیش برای اولین بار مسابقات اسکی روی آب با قایق (ویک بورد) با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در محل اسکله تفریحی برگزار شد که در این دوره از مسابقات بهنام افتخاری، مهدی باقری ، کوشا تنها به مقام های اول تا سوم این رقابت ها و همچنین بهراد علیزاده ، حسین بازگیر، نیز در رده  ای دیگر به ترتیب به مقام  اول و  دوم این دوره از مسابقات قهرمانی اسکی روی آب جزیره کیش را کسب نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است این رقابتها با حضور عزیزاله فرضی پور مدیر عامل  موسسه ورزش و تفریحات سالم  و جمعی از مسئولان و ورزشکاران جزیره زیبای کیش برگزار شد.

48

کد خبر 1491338

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان اسکی روی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این مراسم که با حضور حجت السلام افروغی امام جمعه سپیدان برگزار شد، ابتدا چند تن از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان به بیان خواسته و مشکلات ورزشی در هیات‌ها پرداختند.

صفری رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با بیان این که تمامی مقام‌های قهرمانی را مدیون زحمات روسای هیات‌های ورزشی هستیم، اظهارداشت: با توجه به توانمندی‌هایی که در سپیدان وجود دارد در بحث ورزش همگانی و ورزش قهرمانی اگر به همدلی برسیم آینده مثبتی پیشروی شهرستان است.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه سپیدان هم با بیان این که در هر جامعه‌ای ورزش می تواند تمامی آیتم‌های سلامتی یک جامعه را تأمین کند، گفت: با توجه به کارنامه سپیدان در سال‌های گذشته به این نتیجه میرسیم که شهرستانمان در بحث ورزش قهرمانی استان و کشور توانمد ودارای استعداد است.

امام جمعه سپیدان گفت: تمامی مسئولان سپیدان باید تلاش کنند که ورزش شهرستان و قهرمانان آن به آینده‌ای روشن تر و پر افتخار‌تر دست یابند.

در پایان از تمامی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در شهرستان سپیدان ۲۳ هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان