Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@14:30:21 GMT

خبر مهم برای معلمان متقاضی آزمون اصلح

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۷۲۹

خبر مهم برای معلمان متقاضی آزمون اصلح

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا کچوئیان مسئول برگزار کننده آزمون اصلح از برگزاری آزمون کتبی جبرانی اصلح در روز سه شنبه 12 اسفند امسال خبر داد.

وی خطاب به مهارت آموزان مشمول این آزمون اعم از مهارت‌آموزان ورودی سال 98 و افراد باقیمانده از فرآیند ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای سال‌های گذشته، تصریح کرد: ضروری است روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه از ساعت 14 تا 19 با مراجعه به سایت آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان به نشانی azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

cfu.ac.ir با وارد کردن کد ملی و شماره دانشجویی خود به عنوان کد کاربری و رمز عبور نسبت به درج اطلاعات اقدام کنند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح تأکید کرد: مهارت آموزان پس از درج اطلاعات با دریافت فایل سه سناریوی آزمون و مطالعه و بررسی کامل آن، آمادگی لازم را به منظور پاسخگویی به سؤالات احتمالی ذیل سناریوها کسب خواهند کرد.

عضو هیأت رییسه دانشگاه فرهنگیان، مسئولیت مراجعه نکردن به سایت آزمون در زمان مقرر و انجام نشدن هریک از مراحل تست ورود و دریافت سناریوها را برعهده شخص مهارت‌آموز دانست و تصریح کرد: مهارت آموزان با دریافت این فایل و مطالعه و بررسی آن می‌توانند با تسلط کامل پاسخگوی سؤالات سناریو محور در آزمون کتبی جبرانی باشند.

این مقام مسئول، از اختصاص زمان مناسب برای مطالعه فایل مذکور سخن گفت و یادآور شد: در جلسه آزمون، قبل از ورود به بخش سؤالات مربوط به سناریوها، فرصتی مناسب برای مطالعه فایل اختصاصی، پیش بینی شده است. بنابراین حین پاسخگویی به سؤالات مربوط به هر سناریو، زمانی برای مراجعه به سناریوها در اختیار ندارند.

کچوئیان در ادامه اظهار داشت: چنانچه فرد یا افرادی موفق به ورود به سامانه آزمون نشوند باید از طریق ارسال پیام و یا تماس با شماره تلفن نماینده مرکز هوشمندسازی استان مربوطه، مراتب را پیگیری و از تماس با شماره تلفن‌های سازمان مرکزی خودداری کنند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به فعال بودن سامانه آزمون از ساعت 2 بعد از ظهر فردا دوشنبه، گفت: فرایند آزمون، صبح روز سه شنبه ساعت 9 صبح آغاز می‌شود. بنابراین مهارت آموزان پس از اطمینان از ورود نهایی به سایت می‌توانند وارد سامانه آزمون شوند.

مسئول برگزار کننده آزمون جبرانی اصلح تأکید کرد: اگر مهارت‌آموزان با تاخیر و پس از زمان آغاز بخش نخست آزمون کتبی وارد سامانه شوند، زمان مورد نظر ذخیره نشده و تغییری در زمان بسته ‌شدن آن بخش از آزمون هم صورت نخواهد گرفت.

 عضو هیأت رییسه دانشگاه فرهنگیان، یادآور شد: با توجه به این که 5 دقیقه پس از شروع هر بخش آزمون کتبی، امکان ورود مهارت‌آموزان به سامانه وجود نخواهد داشت، الزامی است شرکت کنندگان در آزمون روز قبل از برگزاری آزمون، از تمهیدات پیش بینی شده برای ورود با کیفیت به جلسه آزمون، اطمینان کامل را کسب و در آغازین صبح روز سه شنبه نیز پس از اطمینان از اتصال به سامانه آزمون به هنگام شروع آزمون وارد سامانه شوند.

کچوئیان، تصریح کرد: با اقدامات و تمهیدات از قبل تعیین شده بدیهی است، مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان در قبال نحوه ورود و کیفیت اتصال اینترنتی مهارت‌آموزان و تأخیر در ورود به سایت، عهده دار هیچ گونه مسئولیتی نخواهد بود.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، در پایان با اشاره به محرمانه بودن سؤالات آزمون کتبی ارزشیابی صلاحیت‌ های حرفه ‌ای و تهیه شدن این سؤالات با هزینه وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان، تأکید کرد: در اختیار قرار دادن این سؤالات از طریق سامانه مجازی آزمون، صرفا برای پاسخگویی شخص مهارت‌آموز است. بنابراین هر گونه نشر کلی و جزئی سؤالات، حتی در حد یک سؤال و در گروه ‌های کوچک، به منزله جرم تلقی و علاوه بر سلب حقوق ذکر شده، علیه فرد خاطی اقدامات قضائی لازم نیز انجام خواهد شد.

پربیننده ترین تاکید آموزش و پرورش بر برگزاری حضوری امتحانات شرایط استخدام در آموزش و پرورش تغییر می‌کند! چه کسانی مشمول استخدام جدید آموزش و پرورش هستند؟ جزییات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب احمدی نژاد صورت مادر چاوز را بوسیده است!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان برجام دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش مهارت آموزان سامانه آزمون آزمون کتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت

وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در برنامه تلویزیونی صف اول؛ با بیان اینکه تربیت معلم ادای یک امانت مهم است؛ گفت: دانش آموزان ارزشمندترین سرمایه خانواده‌ها و بزرگترین گنج آینده کشور اند لذا مهمترین دغدغه ما تربیت معلم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مصوبه کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان در این جهت است که آزمون اختصاصی تربیت معلم بخشی از آن است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: سال گذشته ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و طبق برنامه هفتم توسعه سالانه ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه افزوده خواهد شد.

صحرایی با تاکید بر اینکه قانون باید اجرا شود؛ گفت: قانون هم می‌گوید تنها راه جذب معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح
  • سامانه «تصمیم»؛ مشاوره تخصصی برای کاهش طلاق‌های توافقی