Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:16:09 GMT

ناله های رونالد کومان کار خودش را کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۸۷۲

ناله های رونالد کومان کار خودش را کرد

مونجی مدیر ورزشی مشهور سویا از داوری بازی تیمش برابر بارسا شدیدا گلایه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شنبه شب بارسا و سویا در لالیگا حواشی زیادی را در خود داشت. بارسا توانست با دو گل عثمان دمبله و لیونل مسی بر میزبانش پیروز شود و عملا شانس قهرمانی سویا در لالیگا از بین رفت. بارسا چندی پیش در زمین سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری با دو گل مغلوب شده بود و به نوعی انتقام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در جریان این بازی سویا معتقد بود داور لطف زیادی به لیونل مسی داشته و او را اخراج نکرده است. مسی یک کارت زرد داشت اما دقایقی بعد خطای دیگری مرتکب شد که به زعم بسیاری مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج بود اما هرناندز داور بازی چنین عقیده ای نداشت. مسی در بازی ماند و تعیین کننده نیز ظاهر شد.

 

 

 

 

دوربین های شبکه مووی استار، "مونچی"، مدیر ورزشی سویا را روی سکوها در حالی شکار کردند که پس از کارت زردی که داور به دیه گو کارلوس مدافع برزیلی سویا نشان داد، به نشانه اعتراض رو به رونالد کومان سرمربی بارسا کرده و فریاد می زند:« بالاخره ناله و شکایت ها تاثیر خودش را گذاشت.»

اشاره مونچی به گلایه های بی پایان رونالد کومان از داوری ها در نشست های خبری خود است. کومان که متوجه اعتراض مونچی شده بود، رو به او کرد و با حرکت دست و به کنایه، حرف او را تایید کرد.

 

 

 

 

مونچی پس از خطای دوم مسی نیز چندین بار فریاد زد:« کارت زرد دوم»؛ اما در نهایت تصمیم داور حتی پس از دخالت وی ای آر هم عوض نشد.

 

بارسلونا رونالد کومان (سرمربی) سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان سرمربی سویا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟

حرکت عجیب مدافع بارسلونا پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن، بدون منظور نبود. 

طرفداری |  رونالد آرائوخو در جریان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی بردلی بارکولا خطا کرد و کارت قرمز مستقیم گرفت. اخراج او نقطه عطف بازی بود، چرا که بارسلونا بعد از آن دچار فروپاشی شد.  

به گزارش دیلی میل، رونالد آرائوخو پس از این اتفاق خشمگین بود و با هم تیمی هایش در مقابل داور بازی (ایستوان کواتس) اعتراض می کرد، اما در نهایت مجبور شد زمین را ترک کند. او در حالی که از زمین بازی خارج می شد، با حرکتی نمایشی، انگشتان خود را باز کرد و دستش را چرخاند. حرکتی که کنجکاوی برخی از هواداران را برانگیخت. یکی از هواداران اهل آمریکای جنوبی در ردیت نوشت: 

این حرکت دست در آمریکای جنوبی به معنای دزدی است.

حرکت رونالد آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن   

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!
  • آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!