Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سهیل بانی؛ کدال‌نگر ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«همراه»: هیات مدیره ارتباطات سیار ایران، افزایش سرمایه‌ای ۱۸۸درصدی، از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به مجمع این شرکت پیشنهاد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«غاذر»: شرکت کشت و صنعت پیاذر از ثبت افزایش سرمایه ۱۱۲درصدی، از محل سود انباشته خبر داد.

«پکویر»: هیات مدیره شرکت کویر تایر، پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را به مجمع این شرکت ارائه داد.

«وخاور»: حسابرس و بازرس قانونی بانک خاورمیانه، افزایش سرمایه ۶۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته را تایید کرد.

اطلاعیه‌ها

«ساذری»: شرکت آذریت، پیرو افزایش سرمایه ۳۷۰۰درصدی این شرکت در تاریخ ۱۳۹۹.۰۶.۲۶، اعلام کرد به هر حق تقدم استفاده نشده این شرکت. ۶,۴۵۳ریال تعلق یافته‌است.

«وصفها»: شرکت سرمایه گذاری استان اصفهان، از استعفاء و عدم پذیرش سمت حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل توسط موسسات حسابرسی منتخب مجمع شرکت خبر داد.

«حبندر»: طبق اعلام شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر، این شرکت در تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۹، مناقصه‌ای برای اجاره  یک فروند یدک کش جهت حمل محمولات دریایی بین بوشهر ، خارک و بالعکس و سایر جزایر و بنادر خلیج فارس و دریای عمان برگزار کرده‌است. همچنین این شرکت اعلام کرد در مناقصه راهبری ، تعمیر و نگهداری شناورهای جستجو و نجات دریایی شرکت کرده است.

«شکبیر»: شرکت پتروشیمی امیر کبیر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با تمهیدات به عمل آمده و بدون هیچ گونه خللی در تولید واحدهای پلیمری، واحد الفین این شرکت از تاریخ ۱۳۹۹.۱۲.۰۱ بدلیل تعمیرات اساسی کوره‌های گازی و مایع متوقف گردیده و پیش‌بینی می‌گردد در تاریخ ۱۳۹۹.۱۲.۲۰ بار دیگر به مدار تولید برگردد.

پرداخت سود

«شگل»: شرکت گلتاش، اعلام کرد به ازای هر سهم ۱,۲۵۰ریال، معادل ۶۰درصد سود هر سهم را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«لوتوس»: بنابر اعلام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان، سود سهامداران حقیقی این شرکت با کمتر از ۱۰۰میلیون سهم از تاریخ ۱۴۰۰.۰۱.۱۵ و بیش از ۱۰۰میلیون سهم، ظرف مهلت قانونی، از طریق شعب بانک پارسیان پرداخت خواهد شد.

«ساربیل»: شرکت سیمان آرتا اردبیل، در سال مالی منتهی به ۹۹.۰۹.۳۰، برای هر سهم ۲,۰۶۵ریال سود محقق کرده‌است که حدود ۶۸درصد آن، یعنی ۱,۴۱۲ریال به ازای هر سهم را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

صورت‌های مالی

«وپارس»: بانک پارسیان، صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۰۹.۳۰را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «وپارس» طی ۹ماه گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان زیان خالص، شناسایی کرده ‍‌است. 

پربیننده ترین نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ عرضه باقی‌مانده اپال بازار را به‌هم ریخت! ارزش سهام عدالت من (۱۰ اسفندماه) سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز/ با عرضه شدن صف اپال، کفه عرضه‌ها سنگین‌تر شد ادعاهای غیرمسئولانه؛ از بورس تا دلار نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ خون است که از بازار می‌چکد!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس برجام افزایش سرمایه تاریخ ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

به گزارش قدس آنلاین، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

وی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان‌ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟