Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: انتخابات یک فرهنگ برای رفتار رای دهندگان و انتخاب شوندگان است که باید این مهم حتما مورد توجه همگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت الله محمودی اصل» امروز (۱۱ اسفند) در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با موضوع رعایت اخلاق انتخاباتی و برگزاری اعیاد شعبانیه و رجب، اظهار کرد: انتخابات یک موضوع خاص، با اهمیت و یکی از نمادهای دینی است که باید این مهم در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان لنده بحث مشارکت مردم در انتخابات را یک موضوع مهم دانست و گفت: توجه به سرمایه های اجتماعی و اصلاح رفتارهای انتخاباتی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: کارهای پشت پرده و رایزنی ها برای انتخابات آغاز شده و یک کنش سیاسی تنها نیست، بلکه این کنش ها تا مدت ها در پیکره شهرستان حاکم خواهد بود.

وی یا اشاره به اینکه برخی عوامل می تواند کیفیت انتخابات را دو چندان کند، ادامه داد: در برخی جاها بازنگری در قانون، پرهیز از نگاه طایفه ای و عشیره ای از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد.

امام جمعه شهرستان لنده یادآور شد: انتخابات یک فرهنگ برای رفتار رای دهندگان و انتخاب شوندگان است که باید این مهم حتما مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تحریک یک سری عوامل در انتخابات باعث نگرانی و هرج و مرج ها خواهد شد که باید از تکرار چنین وضعیتی پیشگیری های لازم از هم اکنون صورت پذیرد.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: کسانی که داخل شهر و روستاها کااندید می شوند باید در یک جلسه حتما اتمام حجت شود و باید این مهم از سوی دستگاه های اجرایی و امنیتی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: استفاده از متنفذین و ریش‌سفیدان برای جلوگیری از آسیب ها و چالش های انتخاباتی در آینده و زمینه سازی برای مشارکت بیشتر اقشار مختلف مردم ضروروی است.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان لنده لنده امام جمعه شورای فرهنگ عمومی خبرگزاری شبستان انتخابات شهرستان لنده باید این مهم انتخابات یک حجت الاسلام محمودی اصل مورد توجه قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان

مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان امروز یکشنبه با هدف برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید هیات‌مدیره برگزار شد که طی آن «سید کمال حسینی» از فعالان اقتصادی استان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیأت‌مدیره انتخاب شد.

این انتخابات در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و با حضور روسای ۱۳ انجمن همگن تولیدی استان برگزار شد که طی آن همچنین ترکیب هیات‌مدیره و بازرس خانه صمت استان مشخص شد.

در این انتخابات همچنین «کمال‌الدین توحیدی» به‌عنوان نایب رئیس، «عباس بهرامی» به عنوان خزانه‌دار و «محسن اسدی» به عنوان بازرس انتخاب شدند.
«سید کمال حسینی» ریاست ۲ دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز ریاست شورای هماهنگی بخش خصوصی استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • فرهنگ برهنگی از مظاهر جاهلیت مدرن/ با سخنرانی، معضل حجاب رفع نمی‌شود 
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان