Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:14:56 GMT

باد و باران پشت دروازه‌های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۹۷۰

باد و باران پشت دروازه‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهوارهای هواشناسی خراسان رضوی، امروز به‌تدریج شاهد افزایش ابر و وزش باد از نواحی جنوب و جنوب غرب استان خواهیم بود و برای ساعات عصر و شب افزایش سرعت وزش باد همراه با رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق بویژه در نواحی جنوبی و برخی نقاط مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت به‌تناوب و با شدت و ضعف تا روزهای پایانی هفته در مناطق مختلف خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

 طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۸- درجه سلسیوس سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۳ درجه سلسیوس گرم‎‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب صفر و ۱۸ درجه سلسیوس بوده؛ همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‎ سبزوار ۳۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی خراسان رضوی رگبار پراکنده باران رعدوبرق وزش باد بارش باران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان به نقل از هواشناسی کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته جاری علاوه بر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای در استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق  احتمال دارد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای هفته آینده نیز از شدت ناپایداری های جوی کاسته می شود و در  بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار مورد انتظار است.

همچنین در دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته استان کرمان لاله زار با دمای یک درجه سردترین، ریگان با دمای ۳۶ درجه گرمترین مناطق استان بوده اند.

بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه ثبت شده است.

 

دیگر خبرها

  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان