Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:13:57 GMT

بیمه رازی تقدیرنامه ۴ ستاره دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۹۹۱

بیمه رازی تقدیرنامه ۴ ستاره دریافت کرد

بیمه رازی تقدیرنامه ۴ ستاره در هجدهمین همایش تعالی سازمانی دریافت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، هجدهمین همایش تعالی سازمانی روز سه شنبه 5 اسفندماه، با حضور سازمان‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیمه رازی با هدف تعمیق مفاهیم مدل تعالی در سازمان برای دومین بار به منظور کسب بالاترین سطح تقدیرنامه جایزه ملی تعالی سازمانی در این رویداد ملی شرکت نمود و موفق به دریافت تقدیرنامه در سطح چهارستاره گردید.

از مهمترین اهداف شرکت بیمه رازی برای شرکت در این رویداد می توان به ایجاد فرهنگ انجام کار تیمی در سطح سازمان، مشخص شدن جایگاه شرکت نسبت به مفاهیم مدل تعالی و تعریف پروژه ها و برنامه های بهبود در چارچوب این مدل اشاره کرد.

رویداد جایزه ملی تعالی سازمانی برگرفته از مدل EFQM اروپا است که هر سال با حضور سازمان ها و شرکت های بزرگ و مطرح کشور از صنایع مختلف توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود و یکی از معتبرترین و با قدمت ترین جوایز در سطح ملی به شمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعالی سازمانی بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ ­ رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: دو سازمان بیمه گر بیش از ۲۶ همت بدهی به داروخانه‌ها دارند و مدت بدهی‌های این بیمه‌ها به بیش از ۱۰ ماه رسیده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   احمدی ادامه داد: آخرین پرداخت‌های سازمان‌های بیمه گر مربوط اواسط سال قبل است. این در حالی است که سازمان غذا و دارو یک ماه قبل از کاهش کمبود‌های دارویی صحبت کرد رئیس اداره پایش مصرف دارو غذا و دارو در این باره گفت: کاهش ۶۷ درصدی در کمبود‌های دارویی داریم و از ۱۴۶ قلم دارو که کمبود داشت به ۱۱۲ قلم دارو رسیده ایم. همچنین در این هفته­ سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در خصوص علل کمبود دارو در کشور گفت: بخش کمی از پوشش ما به تفاوت ارز دارو از بیمه‌ها پرداخت شده که در بروز کمبود‌های دارویی نقش مستقیم دارد موضوعی که به تامین منابع آن از بانک مرکزی هم در بروز آن تاثیر داشته است.

دیگر خبرها

  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود