Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@21:35:13 GMT

نگاه دانشگاه باید مهارت محور و اشتغال آفرین باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۹۹۹

نگاه دانشگاه باید مهارت محور و اشتغال آفرین باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدمحمد بطحایی در بدو ورود به بندرعباس در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: حرکت رو به رشد و فزاینده دانشگاه به سمت الگوهای جدید بر محور کارآفرینی، ایجاد ثروت و تولید فن آوری همراه با محصول و اشتغالزایی باید به عنوان اصلی ترین رمز موفقیت مورد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات رسانی به دانشجویان را در شرایط کرونایی مهم خواند و گفت: امروز نیاز دانشجویان به اطلاع رسانی، روشنگری و خدمات رسانی بیش از گذشته است و همه باید در ارائه خدمات صادقانه همت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این بازدید گزارشی از روند رو به رشد دانشگاه در استان  ارائه کرد و گفت: 18 واحد و مرکز در این استان  در حال فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان است و  امید می رود با نگاهی نوین به آموزش و پژوهش بتوانیم راه رو به رشد را فزونی بخشیم.

احسان کامرانی، دانشگاه آزاد بندرعباس را بزرگترین مجتمع آموزشی و پژوهشی استان هرمزگان قلمداد کرد و گفت: این دانشگاه در استان نیمی از بار آموزشی استان را به دوش کشیده و نیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در زیر چتر دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارند.

در ابتدای ورود، معاون آموزش های مهارتی و رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1090174 برچسب‌ها مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس مهارت آموزی اشتغال سید محمد بطحایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس مهارت آموزی اشتغال سید محمد بطحایی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن موحدیان در آغاز یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارکرد: این روز را به صورت ویژه به پاسداران گرانقدر و جان‌‎برکف تبریک می‌گویم.

وی گفت: سپاه پاسداران در عمر بیش از چهار دهه خود خدمتگزار مردم بوده و در زمینه‌های نظامی، دوران دفاع مقدس و عقب‌راندن دشمن بعثی، عمران و آبادانی، مقابله با دشمنان، فعالیت‌های خدماتی برای عموم مردم و غیره فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز کسب کرده است.

موحدیان با بیان اینکه این مناسبت را باید به طور خاص به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تبریک گفت، افزود: قرارگاه یکی از شرکای عمرانی مدیریت شهری و شهرداری مشهد مقدس است و اجرای پروژه‌های کلانی چون مترو، خط انتقال پساب به پرکندآباد، ایجاد تقاطع غیرهمسطح خیام و فهمیده و غیره توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه به ۵ اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به کشور عزیزمان در صحرای طبس، در قالب عملیات موسوم به پنجه عقاب اشاره داشت و افزود: این حرکت خبیثانه، ریشه در خیانت رئیس جمهور وقت، بنی‌صدر داشت که با لطف خداوند متعال، این انقلاب به راه خود ادامه داد.

موحدیان، صحرای طبس را یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان و تبلور قدرت امداد الهی دانست و تصریح کرد: یاد و خاطره «محمد منتظر قائم»، نخستین فرمانده سپاه پاسداران استان یزد و شهید واقعه طبس را هم گرامی می‌داریم.

وی در ادامه گفت: یکی از خبرهای امیدبخش روزهای اخیر، نهایی شدن قرارداد خرید اتوبوس‌های نو برای مشهد مقدس است؛ اقدامی که موجب رفاه حال مردم و کاهش آلودگی هوای شهر مشهد می‌شود.

موحدیان با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های کمیسیون عمران و حمل‌ونقل برای تحقق این مهم، افزود: هرماه شاهد ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی خواهیم بود و خوشبختانه قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس نیز حل و فصل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898180

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا