Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۰۰ خانواری که خانه های آنان براثر زلزله ۵.۶ریشتری شهرستان دنا به طور کامل تخریب شده بود تسهیلات بلاعوض اسکان موقت دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد محمدی با اشاره به اینکه این تسهیلات با هدف تامین سرپناه تا زمان تکمیل عملیات بازسازی خانه های تخریب شده بر اثر زلزله پرداخت شده اظهار داشت:به هر یک از این خانواده ها ۱۰ میلیون تومان  تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان  کرد: همچنین یکهزار پرونده برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله شهرستان دنا تشکیل شده و کار بازسازی خانه ها آغاز شده است.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در زمان حاضر ۵۰ واحد مسکونی تخریب شده بر اثر زلزله شهرستان دنا در حال احداث است.

محمدی عنوان کرد: هم  اکنون ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در شهرستان دنا مشغول آواربرداری است و براساس برنامه ریزی انجام شده تعداد تجهیزات آواربرداری تا پایان هفته جاری افزایش می یابد.

وی تاکید کرد:در این مدت همچنین چهار هزار و ۸۰۰ تخته چادر و ۹ تن پوشش نایلونی برای اسکان اضطراری در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.

وی ابراز داشت:کارگروه های مختلفی متشکل از  مسئولان در روزهای اخیر برای بررسی وضعیت زلزله زدگان به روستاهای بخش مرکزی و پاتاوه از توابع شهرستان دنا سفر کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکان موقت شهرستان دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید

عیسی زارع پور  در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان میامی گفت: یک سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شده و انجام این طرح تا پوشش کامل آن ادامه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میانگین سرعت اینترنت کشور بدون فیبرنوری ۱۰ مگابیت بر ثانیه است که با اجرای این پروژه سرعت آن به ۴۰۰ تا هزار مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

زارع‌پور افزود: در استان سمنان اجرای پروژه فیبر نوری قرار بود در ۲ فاز اجرا شود که پروژه فیبرنوری میامی در بخش دوم قرار داشت اما به درخواست فراوان مردم به‌خصوص جوانان و صاحبان کسب و کارهای شهرستان، انجام آن در مرحله اول قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که پروژه فیبرنوری ۱۵ کیلومتری میامی تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال به اتمام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب