Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قادری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سه نفر از هم استانی‌هایمان در شهرستان سقز همزمان با شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی در کشور مشکوک به این بیماری بودند که آزمایش‌های مرتبط از آنان دریافت شد و افراد مرتبط با آنها نیز مورد آزمایش قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد بدون اینکه سفری به خارج از کشور داشته باشند مشکوک به کرونایی انگلیسی شدند که متأسفانه نتیجه آزمایش یک نفر از این بیماران مثبت اعلام شد و نتیجه تست دو بیمار مشکوک دیگر نیز احتمالاً مثبت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: افرادی که با این سه نفر بوده‌اند شناسایی شده و در حال انجام آزمایش‌های کرونا در خصوص آنها هستیم.

قادری اذعان کرد: تعدادی بیمار مشکوک دیگر به این نوع از ویروس جهش یافته در استان شناسایی شده است که تحت قرنطینه خانگی قرار گرفته‌اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ذکر اینکه محیط‌های بسته و تهویه نامناسب شانس انتقال ویروس را افزایش می‌دهد اضافه کرد: باید تا قطع کامل زنجیره بیماری شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

قادری از شناسایی ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان و فوت سه نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی اعلام کرد: تاکنون هزار و ۷۸ کردستانی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند و ۳۰ نفر هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 5159252

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قربانیان کرونا کرونای انگلیسی ابراهیم قادری دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد گرگان بوشهر زلزله شیراز کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲

 محمود آل بویه مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در بخش پایانی مراسم افتتاح سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته گفت: نمایشگاه‌هایی، چون سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته به صنایع کمک می‌کند که توانمندی‌هایشان را به یکدیگر معرفی کنند تا کشور در همه عرصه‌ها به خودکفایی برسد؛ مصرف‌کننده ما باید به کالای سلامت‌محوری که از مجاری درست به بازار وارد شده‌اند، دسترسی داشته باشد. خوشبختانه در سال‌های اخیر عرضه کالا‌های تقلبی و قاچاق در بازار‌های کشور کم شده، اما این از مواردی است که کمش هم زیاد است.

به گزارش ایفدانا، مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خبر داد: وزارت غذا و دارو و ۱۷ نهاد ناظر دیگر تلاش می‌کنند که کالا‌های قاچاق را شناسایی کرده و به مصرف‌کنندگان معرفی کنند تا از بازار جمع‌آوری شوند و با تولیدکنندگانشان برخورد شود.

آل بویه خبر داد: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ نمونه فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در سطح بازار را شناسایی و معرفی کرد؛ مجموعاً سازمان غذا و دارو در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۹۰۰ نمونه محصول غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار را شناسایی و اطلاع‌رسانی عمومی کرده است.

او ادامه داد: صاحبان برند باید مراقب برندشان باشند. مصرف‌کنندگان نیز باید سعی کنند که محصولات آرایشی، بهداشتی و سلولزی را از مراکز مجاز تهیه کنند؛ اخیرا برخی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات مذکور را برای ۷۵ تا ۸۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهند و مطمئنا یک جای محصولی که با تخفیف بالا عرضه می‌شود، اشکال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی کلينيک

دیگر خبرها

  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور