Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:15:41 GMT

روغن خام موجود در گمرکات به اندازه نیاز ۴ ماه کشور است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۰۶۰

روغن خام موجود در گمرکات به اندازه نیاز ۴ ماه کشور است

دبیر ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین روغن مورد نیاز کشور وجود ندارد گفت: روغن خام موجود در گمرکات کشور به اندازه تامین نیاز ۴ ماه کشور است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس قبادی امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در تامین روغن خام مورد نیاز واحدهای تولیدی هیچ مشکلی وجود ندارد گفت: روغن خام موجود در گمرکات کشور به اندازه مصرف 4 ماه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: روغن خام موجود در گمرکات بالغ بر 450 هزار تن است که به اندازه مصرف 4 ماه کشور است. 

وی افزود: در سال های گذشته کارخانجات روغن در ایام نوروز حدود 15 روز تعطیلی داشتند که امسال مقرر شد تعطیلی کارخانه ها حداکثر به سه روز کاهش یابد و کارخانجات برای تامین نیاز روغن با سه شیفت کار کنند تا کسری روغن در بازار جبران شود. 

قبادی با اشاره به اینکه سهمیه ورق نیز برای کارخانجات روغن در نظر گرفته شده است، گفت: لذا مقرر شد که کل نیاز حلب کارخانجات روغن تامین شود و معاونت امور صنایع وزارت صمت نیز این کار را انجام داده است. 

وی گفت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گزارشی از روند قیمت ها در بازار ارایه شد که براساس این گزارش در هفته گذشته تنها در سه یا چهار قلم کالا افزایش قیمت داشته ایم و لذا در مابقی کالاها ثبات نسبی قیمتها حاکم بوده است و در حوزه کالاهای اساسی نیز شرایط خوبی داشته ایم. البته روند وروی کالا به کشور با ثبات و مناسب است و مقادیر قابل توجه کالا از بنادر و گمرکات کشور در حال ترخیص است. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار ماه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش در بازار سنندج/همه کالاها به وفور موجود است

دریافت 24 MB کد خبر 6078049

دیگر خبرها

  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی‌نیاز از باتری 
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی نیاز از باتری 
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • آرامش در بازار سنندج/همه کالاها به وفور موجود است
  • بنزین به اندازه کافی موجود است
  • ۱.۵ تریلیون دلار اندازه بازار آموزش‌های مهارتی تا ۲۰۳۰
  • شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • نیاز سالانه کشور ۳۱ میلیون حلقه لاستیک است