Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی از برخی تغییرات در ساختار این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: این دوره از جشنواره با تأکید بیشتر بر توجه به نیاز‌های کشور و کاربردی بودن آثار شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در سه بخش اصلی، ویژه و بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دانشجویان و طلابی که در بازه زمانی یک مهر ۹۷ تا ۳۱ شهریور ۹۹ از پایان‌نامه خود در مقاطع تحصیلات تکمیلی دفاع کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی isba.ir در جشنواره شرکت کنند.

آخرین مهلت ثبت نام نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی ۲۸ اسفند ۹۹ اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی جشنواره پایان نامه نویسی فراخوان جشنواره پایان نامه جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عباس خیر اندیش اظهار داشت: ثبت نام هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) در استان هرمزگان برای طلاب و اساتید در سال جاری آغاز شد.

وی افزود: در این جشنواره طلاب جوان زیر ۳۵ سال حوزه‌ علمیه برادران و خواهران استان هرمزگان، متولدین ۱۳۶۸/۰۱/۰۱ و مابعد آن تا پایان روز یک‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند فرایند ثبت‌نام در این جشنواره را تکمیل نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: همچنین، اساتید بدون شرط سنی و با داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء(س) در سال جاری، می‌توانند در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.

حجت‌الاسلام خیر اندیش خاطرنشان کرد: آثار ارسالی می‌بایست در یکی از گروه‌های علمی ده‌گانه جشنواره شامل: «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث و درایه»، «کلام»، «اخلاق و تربیت»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه و منطق»، «اصول فقه»، «تاریخ اسلام»، «ادبیات» و «علوم انسانیِ مرتبط با حوزه دین» و در قالب: «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد.

وی با اشاره به اینکه «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» و " پژوهش و تبلیغ؛ ابزارها و شیوه ها" به عنوان موضوعات بخش ویژه جشنواره کشوری است، یادآور شد: افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان، ابراز کرد: لینک ثبت‌نام و فایل راهنمای ثبت‌نام در سامانه جشنواره برای ثبت نام علاقمندان به شرح زیر است:

http://ssmp.ismc.ir/?token=۰BB۵۳۱FB-۹۱A۸-۴FAF-B۲۹۹-۳۷۶۳۶B۰۴BDB۳، همچنین علاقمندان می‌توانند برای دریافت فایل راهنمای ثبت‌نام در سامانه جشنواره به لینک زیر
https://eitaa.com/pazhoohesh_hormozgan/۴۵۲۹ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان