Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:05:21 GMT

نتیجه زنده| سپاهان صفر- گل‌گهر سیرجان صفر

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۲۲۱

نتیجه زنده| سپاهان صفر- گل‌گهر سیرجان صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: محمد رضا اکبریان

کمک‌داوران: محمدرضا مدیر روستا - حسن یوسفی - محسن سلطانی؛ کمک داور اضافی 1و2 : امیر عرب براقی و مهدی نجار     

کارت زرد

کارت قرمز: -

گل: 

ترکیب سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، یاسین سلمانی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب گل‌گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، علی دشتی، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، نوید عاشوری مرتضی تبریزی، یونس شاکری

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه ۲:

سپاهان در همان ابتدای بازی قصد داشت با ضربه چکشی عزت پورقاز تا آستانه فروریخت دروازه گل‌گهر پیش رفت که دروازه‌بان حریف توپ را راهی کرنر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان لیگ برتر گل گهر سیرجان فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • صدر جدول طلایی شد
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!