Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:58:55 GMT

همه چیز درباره انواع دستگاه‌های اره نواری و تیغ اره

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۲۸۹

همه چیز درباره انواع دستگاه‌های اره نواری و تیغ اره

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کسمک یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های اره نواری در جهان است که همواره محصولاتی با کیفیت و مطابق با دانش روز دنیا را تولید و به بازار عرضه می‌نماید. شرکت فولاد حامیران نماینده فروش محصولات کسمک ترکیه از جمله اره نواری و تیغ اره در ایران می‌باشد؛ شرکت فولاد حامیران با کمک کارشناسان حرفه‌ای و مجرب خود خدماتی از جمله فروش، آموزش و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخچه دستگاه اره‌نواری

صنعتگران بعد از انقلاب صنعتی تلاش نمودند تا با ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته، سرعت انجام عملیات‌های صنعتی را بهبود ببخشند. دستگاه اره‌نواری از جمله این دستگاه‌ها بود که اولین بار در سال ۱۸۰۸ میلادی در انگلستان ساخته‌شد. البته بهتر است بدانید دقیق نبودن دندانه‌های اره‌نواری و ساختار شکننده آن‌ها هنگام خم شدن روی چرخ‌ها موجب شد تا سال‌ها بلا استفاده بماند.

حدوداً ۴۰ سال بعد یک بانوی فرانسوی به نام Anne Crepin موفق شد تا این نقص دستگاه اره نواری را رفع کند. اختراع بانوی فرانسوی و بهره‌گیری از مواد خنک‌کننده در برشکاری، مقدمه‌ای برای تولید اولین اره‌نواری توسط شرکت Perin گردید.

دستگاه اره‌نواری در ابتدا جهت برش انواع چوب به کار گرفته‌شد؛ به مرور زمان صنعتگران با ایجاد تغییراتی در ساختار دستگاه، موفق به برش فلزات با اره‌نواری نیز شدند.

اره نواری چیست؟

شرکت فولاد حامیران یکی عرضه کنندگان معتبر دستگاه اره نواری در کشور می‌باشد که همواره تلاش نموده تا دسترسی و خرید به این دستگاه پرکاربرد در صنعت را برای مشتریان فراهم نماید. در روش برش با دستگاه اره نواری هدر رفت بسیار پایین متریال، سادگی، دقت و سرعت بالا موجب توسعه و پیشرفت این روش در صنایع گوناگون شده‌است.

دستگاه‌های اره‌نواری در دو مدل اره نواری افقی و اره‌نواری عمودی در بازار موجود هستند. در این دستگاه یک اره فلزی که دندانه‌های آن به طور بسیار دقیقی جهت انواع برش طراحی شده، به بدنه فولادی متصل گردیده‌است. در انواع مختلف این دستگاه ممکن است جنس بدنه و دندانه متفاوت و یا یکپارچه باشد.

اجزای تشکیل دهنده اره نواری

بدنه:

به منظور جلوگیری از لرزش و حرکت دستگاه هنگام برش، بدنه اره‌نواری را معمولاً از جنس چدن بسیار سنگین می‌سازند. مدل‌های دیگری در بازار موجود هستند که جنس بدنه آن‌ها از فلز و آهن است و برای کاهش لرزش و جبران سبکی وزن بدنه، آن‌ها را به زمین پیچ می‌کنند.

فلکه‌ها:

اره‌نواری دارای دو فلکه با جنس چدن بوده که یکی از آن‌ها در بالای دستگاه و دیگری در پایین تعبیه شده است، فلکه پایین همواره ثابت و فلکه بالایی متحرک می‌باشد.

فلکه‌ها به کمک محور و بلبرینگ به بدنه متصل شده اند و شامل دو نوع حرکت عمودی و افقی است، حرکت عمودی به منظور شل و محکم شدن تیغه و حرکت افقی برای تنظیم تیغه با فلکه پایین می‌باشد.

الکتروموتور:

الکتروموتور به وسیله تسمه و فول در دو مدل تک فاز و سه فاز بر روی دستگاه اره‌نواری نصب می‌شود. هنگام حرکت فلکه پایین با کمک الکتروموتور، فلکه بالایی توسط تیغ اره به حرکت در می‌آید.

بخش‌های حفاظتی:

به منظور جلوگیری از شکستن احتمالی و خارج شدن تیغه از فلکه، حفاظ‌های فلزی و چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صفحه:

صفحه دستگاه‌های اره‌نواری به تنهایی دارای چند بخش مجزا است.

گونیا:

از گونیا موجود در صفحه اره‌نواری به منظور تنظیم زاویه و عرض برش استفاده می‌شود. با توجه به نوع متریال به کار رفته در دستگاه، قیمت اره‌نواری ها با هم متفاوت است.

خرید دستگاه اره نواری از شرکت فولاد حامیران

فولاد حامیران در راستای بهبود خدمات خود، با تکیه بر کارشناسان و نیروهای متخصص این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌نماید تا قبل از خرید مشاوره‌های لازم را دریافت نموده و سپس مدل دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهند.

پیچیدگی مراحل نصب و به کارگیری دستگاه موجب شده تا شرکت فولاد حامیران یکی از خدمات خود را به این امر اختصاص داده و تا مرحله بهره برداری از دستگاه همراه مشتریان باشد.

انواع تیغ اره

فولاد حامیران علاوه بر فروش دستگاه اره نواری، تیغه آن را نیز وارد کرده و به فروش می‌رساند. تیغ اره‌ها با توجه به نوع دستگاه‌ها در مدل‌های متنوع برای برش انواع متریال از جمله برش چوب، برش فلز، کورین و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوسانات بازار موجب شده تا قیمت تیغ اره ثابت نبوده و مدام در حال تغییر باشد، شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت به روز ترین قیمت‌ها با فولاد حامیران در تماس باشید.

انواع تیغه اره برشکاری

* دیسکی

* عمودبر

* نواری

تیغ‌اره دیسکی

تیغ‌اره‌های دیسکی با ظاهری گرد، یکی از پرفروش‌ترین انواع تیغه اره‌ها به شمار می‌روند. این تیغه‌ها جهت برش انواع متریال‌ها از جمله چوب، فلز، آلومینیوم، پلکسی و… طراحی شده‌اند.

تیغ‌اره عمودبر

یکی دیگر از انواع تیغ‌اره‌ها، تیغ اره عمودبر است که دارای بیشترین کاربرد در صنعت چوب و برشکاری چوب می‌باشد. در ساخت این مدل تیغ اره، از فولادهای HSS یا HCS به منظور افزایش مقاومت آن‌ها استفاده می‌گردد.

تیغ اره نواری

شرکت فولاد حامیران یکی از معتبرترین وارد کنندگان تیغ اره‌نواری با گریدها و سختی‌های مختلف در کشور است. هنگام خرید تیغ اره‌ نواری باید بدانید برای چه دستگاهی و به منظور چه نوع برشی نیاز به تیغ‌اره دارید و متناسب با آن تیغه مناسب خود را خریداری نمایید.

تنوع تیغ اره‌ها از جهت عرض، ضخامت، ارتفاع، زاویه و گام دندانه‌ها همچنین تکیه‌گاه آن‌ها سبب متغیر بودن قیمت تیغه اره نواری شده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد

کد خبر 5159250

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین ابزار واحد صنعتی کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ساختمان سازی صنعت خودروسازی گردشگری خرید آنلاین کسب و کارهای اینترنتی لوازم خانگی تبلیغات بیمه شخص ثالث قیمت خودرو استانبول فضای کسب و کار شمال کشور شرکت فولاد حامیران تیغ اره ها انواع تیغ دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۶۹ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۱۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۷۶۹ هزار

کد خبر 845170 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • تولید برق با الهام از کرکس (+عکس)
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم)
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • نایلون چیست ؟
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه