Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمزگان- فرماندار قشم گفت: ایجاد محل قرنطینه با ظرفیت ۱۰۰ نفر در کمتر از ۱۲ ساعت، قرنطینه فوری اتباع خارجی کرونا مثبت را ممکن ساخت و همچنین انجام تست گسترده شرایط بازگشایی مجدد اسکله را فراهم آورد.

به گزارش قدس آنلاین،علیرضا نصری، صبح امروز (۱۱ اسفندماه) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم، اظهار کرد: شناسایی ۲۷ تبعه خارجی کرونا مثبت در بندر صیادی سلخ جزیره قشم می‌توانست بحران‌آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقدامات و همکاری بین بخشی ایجاد شده در روستای سلخ از دو بحران افسارگسیختگی شیوع کرونا و تحمیل آسیب اقتصادی شدید به لنج‌داران و جامعه صیادی جلوگیری کرد.

 وی ادامه داد: تست کرونای برخی از اتباع خارجی علیرغم داشتن تست منفی از کشور مبدأ، مثبت شده که موضوع از طریق انعکاس به وزارت امور خارجه پیگیری خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قشم بازگشایی اسکله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش محسوس دما هوا در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، منطقه اثر این مخاطره شهرستان‌های سربیشه، قائنات، درمیان، بیرجند، ارتفاعات شهرستان‌های سرایان، فردوس، خوسف، حاجی آباد، زیرکوه و نهبندان است.

تنظیم دماورطوبت و تهیه سوخت کافی بای سالن‌های پرورشی نظیر گلخانه ها، دامداری‌ها و مرغداری‌ها، مراقبت از کندو‌های زنبور عسل در برابر موج سرما، استفاده از بخاری‌های باغی برای کاهش خسارت احتمالی سرمازدگی، خودداری از انجام هرس درختان، روشن کردن آتش و ایجاد مه دود در باغات، عدم‌مبارزه شیمیایی در مناطقی با دمای زیر صفر، تداوم افزایش رطوبت در مزارع با هدف تعدیل دمای محیط از طریق انجام آبیاری خارج از نوبت، ایجاد پوشش بر روی نهال‌های جوان و درختان آسیب پذیر از حمله توصیه‌ها است.

دیگر خبرها

  • کاهش محسوس دما هوا در خراسان جنوبی
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • بازدید از اردوگاه های مراقبتی در خراسان رضوی
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • صید ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی در گیلان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع