Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین روغن مورد نیاز کشور وجود ندارد گفت: روغن خام موجود در گمرکات کشور به اندازه تامین نیاز ۴ ماه کشور است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس قبادی امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در تامین روغن خام مورد نیاز واحد‌های تولیدی هیچ مشکلی وجود ندارد گفت: روغن خام موجود در گمرکات کشور به اندازه مصرف ۴ ماه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: روغن خام موجود در گمرکات بالغ بر ۴۵۰ هزار تن است که به اندازه مصرف ۴ ماه کشور است.

وی افزود: در سال‌های گذشته کارخانجات روغن در ایام نوروز حدود ۱۵ روز تعطیلی داشتند که امسال مقرر شد تعطیلی کارخانه‌ها حداکثر به سه روز کاهش یابد و کارخانجات برای تامین نیاز روغن با سه شیفت کار کنند تا کسری روغن در بازار جبران شود.

قبادی با اشاره به اینکه سهمیه ورق نیز برای کارخانجات روغن در نظر گرفته شده است، گفت: لذا مقرر شد که کل نیاز حلب کارخانجات روغن تامین شود و معاونت امور صنایع وزارت صمت نیز این کار را انجام داده است.

وی گفت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گزارشی از روند قیمت‌ها در بازار ارایه شد که براساس این گزارش در هفته گذشته تنها در سه یا چهار قلم کالا افزایش قیمت داشته ایم و لذا در مابقی کالا‌ها ثبات نسبی قیمت‌ها حاکم بوده است و در حوزه کالا‌های اساسی نیز شرایط خوبی داشته ایم. البته روند وروی کالا به کشور با ثبات و مناسب است و مقادیر قابل توجه کالا از بنادر و گمرکات کشور در حال ترخیص است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روغن خام در گمرکات عباس قبادی ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار ۴ ماه کشور روغن خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید رضا شاهمرادی گفت: باتوجه به گستردگی حوزه تجهیزات پزشکی در کشور، این حوزه دارای ارزش ۲.۵ میلیارد دلاری بوده که حدود ۶۰ درصد این ارزش، از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود

وی بیان کرد:  در سال‌های اخیر با اعمال سیاست‌های حمایت از تولید این نسبت تقریباً به هم نزدیک شده و به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

  شاهمرادی تصریح کرد: تکیه اصلی ما بر توانمندی های داخلی است زیرا می توان به عنوان منبعی که تداوم بیشتری دارد روی آن حساب کرد. به همین خاطر رونق اقتصادی در بخش تولید بیشتر از سال های گذشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات
  • ۲۲ درصد چوب مورد نیاز کشور از طریق واردات تامین می‌شود
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • افزایش ۵۰ درصدی صادرات از گمرکات آذربایجان غربی