Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:47:01 GMT

فروش سینک ظرفشویی ارزان قیمت در فروشگاه سیلور یراق

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۵۲۹

فروش سینک ظرفشویی ارزان قیمت در فروشگاه سیلور یراق

آشپزخانه در تمامی فرهنگ ها و کشورهای مختلف یکی از مهم ترین بخش های خانه محسوب می شود و تمیزی و همچنین زیبایی آن اهمیت بسیار بالایی دارد. خانم های خانه دار، معمولا بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند و در آشپزخانه مشغول آشپزی یا انجام کارهای اینچنین هستند. اما به نظر شما، بین تجهیزات آشپزخانه، کدام یک از بقیه مهم تر است؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فروشگاه سیلور یراق، سینک های ظرفشویی از مهم ترین بخش های آشپزخانه می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این خاطر که هم کارایی بسیار زیادی دارند و در طول روز بارها از آنها استفاده می شود و هم اینکه بعد از کابینت ها، بیشترین تاثیر در زیبایی آشپزخانه شما را سینک های تعیین می کنند.

شاید باور این موضوع کمی مشکل باشد ولی تهیه یک سینک آشپزخانه مناسب و شیک، می تواند، زیبایی آشپزخانه و در نهایت منزل شما را تا حد بسیار بالایی زیبا کند.

همانطور که همه ما می دانیم؛ قیمت مناسب، یکی از مهم ترین معیار هایی است که همه ما در خرید دستگاه و لوازم مختلف به آن دقت می کنیم. همچنین در حال حاضر در زمانی زندگی می کنیم که قیمت بسیاری از اجناس بالا رفته و خرید بسیاری از آنها سخت شده است.

برای همین قیمت به یکی از مهم ترین معیار ها در خرید های ما ایرانیان تبدیل شده است. اگر قصد خرید سینک ظرفشویی ارزان را دارید، می توانید در فروشگاه اینترنتی سیلور یراق، بدون نگرانی راجع به قیمت سینک ظرفشویی، بهترین انواع سینک ظرفشویی را به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه ها و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

سینک های ظرفشویی استیل

همانطور که گفتیم یکی از رایج ترین انواع سینک های ظرفشویی که در ایران تولید می شود و خریداران بسیار زیادی نیز دارند، سینک های از جنس استیل است که به آنها سینک ظرفشویی معمولی نیز گفته می شود. سینک های استیل تقریبا ۶۰ درصد از تولید کل کارخانه های تولید سینک ظرفشویی را از آن خود کرده اند با درصد بسیار بالایی، تولید می شوند.

این سینک ها ویژگی های کاملا معمولی و ساده ای دارند و در حالت معمولی استیل نیز، احتمال زنگ زدگی و خوردگی، وجود دارد، به همین خاطر مراقبت از آنها، اهمیت بسیار زیادی دارد.

مراقبت کردن از سینک های ظرفشویی استیل یکی از مهم ترین کارهایی است که باید آن را بلد باشید، اگر دقت کرده باشید، خشک کردن سینک های ظرفشویی بعد از استفاده از آن، به شدت پیشنهاد می شود.

این به خاطر بالا بردن طول عمر سینک استیل شماست. به همین دلیل است که سینک های ظرفشویی استیل؛ معمولا مناسب ترین و ارزان ترین قیمت را در میان سینک های ظرفشویی دارند.

سینک ظرفشویی تک لگن

یکی دیگر از دسته سینک های ظرفشویی که بسیار ارزان قیمت هستند و شما می توانید به صورت اقتصادی آن را تهیه کرده و در آشپزخانه خود نصب کنید، سینک های ظرفشویی تک لگن هستند که به خاطر تک لگن بودن و ابعاد کمتر، از قیمت بسیار بهتر و مناسب تری برخوردارند.

سینک های ظرفشویی تک لگن، نوعی از سینک ها هستند که به خاطر داشتن تنها یک لگن و کمتر بودن مقدار کارایی شان نسبت به سینک های دیگر، معمولا قیمت های بسیار مناسب تری دارند. سینک های ظرفشویی تک لگن، معمولا برای آشپزخانه هایی که فضای کوچک دارند و آشپزخانه های پشتی و مطبخ ها کاربرد دارند و معمولا در این مکان ها به کار می آید و نصب می شوند.

پس اگر به دنبال یک سینک ظرفشویی ارزان قیمت مناسب برای مطبخ خود یا آشپزخانه کوچک خود را مجهز به یک سینک خوب و با کیفیت کنید، سینک های ظرفشویی تک لگن می توانند بهترین انتخاب شما باشند.

سیلور یراق؛ مرجع خرید انواع سینک های ظرفشویی ارزان قیمت

خرید سینک ظرفشویی برای آشپزخانه، یکی از مهم ترین کارهایی است که معمولا در اولین مراحل آماده سازی یک خانه انجام می شود و معمولا اهمیت بسیار زیادی برای خانم های خانه دار دارد که سینک ظرفشویی مناسب را خریداری کنند. البته یکی دیگر از نکته هایی که برای همه افراد، اهمیت دارد، خرید یک سینک ارزان قیمت و مناسب است.

سیلور یراق، بزرگترین مرجع خرید سینک های ظرفشویی و دیگر تجهیزات آشپزخانه مانند اجاق گاز، هود آشپزخانه، فر و غیره است و شما می توانید انواع و اقسام سینک های ظرفشویی ارزان و مناسب را در آن پیدا کرده و خریداری کنید و از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

سیلور یراق، با ۱۵ سال تجربه در زمینه فروش انواع لوازم آشپزخانه، بهترین انتخاب شما برای خرید سینک های ظرفشویی ارزان قیمت است.

اگر قصد خرید سینک ظرفشویی مناسب برای منزل خود را دارید و می خواهید یک سینک ظرفشویی ارزان، شیک، زیبا و با کیفیت خریداری کنید، می توانید این کار را به صورت اینترنتی و آنلاین در وب سایت سیلور یراق؛ مرکز خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه، انجام دهید و سینک مورد نظر و مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سینک های ظرفشویی در وب سایت سیلور یراق و انواع سینک های ظرفشویی ارزان قیمت، به آدرس «silveryaragh.com» مراجعه کنید و اطلاعات مختلفی که لازم دارید را به دست بیاورید. شما همچنین می توانید از طریق کانال های ارتباطی ذیل، با سیلور یراق در ارتباط باشید.

ایمیل: info@silveryaragh.com

تلفن: ۰۲۱۴۴۴۸۷۰۲۳

آدرس: اشرفی اصفهانی، باغ فیض، خیابان ناطق نوری، پلاک ۱۷۹

سینک ظرفشویی سیلور یراق

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انواع سینک ظرفشویی قیمت سینک ظرفشویی انواع سینک های ظرفشویی ظرفشویی ارزان قیمت یکی از مهم ترین بسیار زیادی خرید سینک یک سینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

گرمای هوا یکی از مشکلاتی است که هر فردی حداقل یک بار با آن دست و پنجه نرم کرده است. در تابستان هم که گرمای هوا بسیار زیاد و در مناطق جنوبی کشور و گرمسیری غیر قابل تحمل می شود.

اما در این بین کولر گازیی هایی وجود دارد که می توانند گرمای هوا را تا حدی آسان تر یا قابل تحمل کنند که کولر گازی های جنرال گلد یکی از این کولر هاست که دارای دو حالت سرمایشی و گرمایشی می باشد یعنی علاوه بر فصل تابستان در فصول سرد سال نیز می توانید از گرمای آن استفاده کنید.

کولرگازی های جنرال قلد نسب به ویژگی های بسیار خوبی که دارند و طبق استاندارد های جهانی ساخته شده اند دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند که در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر در این باره صحبت و به بهحث و گفت و گو بپردازیم اگر شما هم قصد خرید یک کولرگازی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب را دارید پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

کولر گازی جنرال گلد

از پر فروش ترین کولرگازی ها در بازار ایران می توان به کولرگازی های جنرال گلد که تحت لیسانس تایلند هستند و در کشور چین منتاژ می شوند اشاره کرد.

همین ابتدا این موضوع را بدانید که برند جنرال گلد مطعلق به کمپانی Fujitsu General Limited است. که از سال 1947 میلادی شروع به فعایت کرد و به دلیل درخواست زیاد، در کشور های ژاپن ، مصر و آمریکا نیز کارخانه هایی را برپا کرد و شروع به تولید کولر گازی با کیفیت های بسیار بالا کرد.

کولر گازیی های جنرال گلدی که اخیرا تولید و روانه بازار می شوند سا حالته بوده یعنی از حال های گرمایشی، سرمایشی و تهویه بر خوردار هستند که شما با خرید یکی از این کولر گازی های برند جنرال گلد هم از دستگاه های گرمایشی و تحویه مطبوع بی نیاز می شوید یعنی به زبان ساده با یک تیر سه نشان میزنید و با هزینه یک محصول سه محصول را خریداری می کنید.

انواع کولر گازی های جنرال گلد

کولرگازی های جنرال گلد در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که هر فردی بسته به نیاز خود می تواند یکی از این مدل ها را انتخاب و خریداری کند. از پرفروش ترین مدل های کولرگازی جنرال گلد در بازار ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد

کولر گازی جنرال گلد ایستاده کولر گازی اسپلیت جنرال گلد کولر گازی داکت اسپلیت جنرال گلد کولر گازی پر تابل جنرال گلد

بین این چهار مدل کولر گازی اسپلیت جنرال گلد در صدر جدول پر فروش ترین ها قرار دارد زیرا دارای دو پنل داخلی و خارجی است که به همراهی موتور قدرتمندی که دارد در مدت زمان بسیار کم می تواند محیط اطراف خود را گرم و یا سرد کند. و چون به صورت دو تیکه طراحی شده اند امکان خراب شدن آن ها در صورت استفاده درست و صحیح نزدیک به صفر است و می توانید سال ها از این کولر ها استفاده کنید و لذت ببرید.

مزایای کولرگازی جنرال گلد

دو تا از مهم ترین ویژگی های مثبت کولر گازی های جنرال گلد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اولین ویژگی مثبت این است که این کولر ها دارای سیستم اینورتر هستند، این سیستم باعث می شود صدای تولید شده توسط کولر به حداقل برسد و موقع روشن بودن هیچ صدای اضافی نشنوید.

ویژگی مثبت دوم هم استفاده از گاز R410 است که باعث می شود مصرف برق کولرگازی به حداقل برسد و شما در هزینه های جاری صرفه جویی چشم گیری انجام دهید.

از دیگر مزایای کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کم مصرف قیمت مناسب مجهز به اینورتر بی صدا گازی مصرفی R410 رادیاتور و کمرسور مسی دارای قدرت باد تا سی متر مجهز به فیلتر آنتی باکتریال و… از جمله چند نمونه از مزایای کولر های گازی جنرال گلد به شمار می روند.

خرید کولرگازی جنرال گلد

کولرگازی های جنرال گلد به دلیل ویژگی های خوبی که دارند برای فصل گرما بسیار مناسب هستند و هزینه آنچنانی هم در پی ندارند نه در هنگام مصرف و نه در هنگام خرید. اما بهتر است هنگام خرید این کولرگازی ها به سایت نمایندگی معتبر آن در ایران یعنی جنرال گلد سر بزنید و بین صد ها محصول مختلف بگردید و محصولی که با نیاز های شما مطابقت بیشتری را دارد انتخاب و خریداری کنید.

همچنین برای دریافت مشاوره و هر گونه سوال می توانید با پشتیبانی جنرال گلد در تماس باشیدو تیم مجرب و حرفه ای جنرال گلد همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما مشتریان عزیز هستند.

مفتخریم عرض کنیم که لازم نیست دیگر دغدغه اصل یا فیک بودن محصولات را داشته باشید زیرا فروشگاه جنرال گلد با این هدف تاسیس شده است که محصولاتی را به دست مشتریان و هم میهنان عزیز برساند که هم کیفیت بسیار بالایی داشته باند و هم توسط برند اصلی تولید شده باشد و فیک نباشد.

جنرال گلد تمام محصولات خود را با ضمانت اصل بودن 100 درصدی و 18 ما گارانتی به فروش می رساند و بیش از 800 نماینده در سر تا سر ایران دارد. علاوه بر این ها بعد از خرید هم همراه مشتریان خود می ماند و خدمات پس از فروشی همچون مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی را هم ارائه می دهد.

نتیجه گیری

کولرگازی های جنرال گلد که جدیدا واراد بازار ایران شده اند توانسته اند رتبه خوبی را بین محصولات پر فروش کسب کنند گزینه مناسبی برای خانه و محیط های اداری و... هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه محسوب می شوند که می تواند هر چهار فصل سال از این محصولات استفاده کنید و هم از سرمای مناسب در فصل تابستان و هم از گرمای مناسب در فصل زمستان استفاده کنید و لذت ببرید.

کد خبر 745518

دیگر خبرها

  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • ترفند رفع گرفتگی لوله؛ تمیزی و خوش بو کردن سینگ ظرفشویی و روشویی توالت (فیلم)
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان