Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:42:38 GMT

رئال؛ محمد صلاح را می خواهد ولی پول ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۶۱۷

رئال؛ محمد صلاح را می خواهد ولی پول ندارد

علاقه محمد صلاح به بازی در رئال یا بارسا خبر جدیدی نیست و این علاقه نیز دو طرفه است.

به گزارش "ورزش سه"، رامون کالدرون رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید می‌گوید این باشگاه اسپانیایی نسبت به جذب ستاره مصری لیورپول علاقه‌مند است. محمد صلاح اخیراً در گفت‌و‌گویی اختصاصی با نشریه آاِس اسپانیا، احتمال رفتنش به فوتبال اسپانیا و بازی برای یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا را رد نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «آن تایم اسپورتس» مصر گفت:« محمد صلاح بازیکن و گلزنی فوق‌العاده‌ای است. محمد به لیورپول کمک کرد تا به بهترین فرم خود برسد و فکر نمی‌کنم مدیران لیورپول اجازه دهند او از این تیم جدا شود. انتظار می‌رود اگر لیورپولی‌ها به جدایی صلاح فکر کنند، تنها در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه با جدایی او موافقت خواهند کرد.»

 

رئیس سابق رئال ادامه داد:« رئال مادرید البته که صلاح را می‌خواهد، اما لیورپول درخواست پول زیادی خواهد کرد و اگر این معامله عملی شود، امری بسیار مهم خواهد بود. محمد بازیکنی فوق‌العاده با پتانسیل شگفت‌انگیز است و هر باشگاهی آرزوی داشتن چنین استعدادی را دارد، اما من فکر نمی‌کنم رئال مادرید توان مالی لازم برای به خدمت گرفتن او را داشته باشد.»

 

 

 

 

محمد صلاح تا سال 2023 با لیورپول قرارداد دارد، تاکنون در 188 بازی برای این تیم به میدان رفته و 118 گل نیز به ثمر رسانده است. صلاح 28 ساله این فصل هم آمار 24 گل زده و چهار پاس گل را از خود در 36 بازی برای سرخ پوشان مرسی‌ساید بر جای گذاشته است.

محمد صلاح لیورپول رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول رئال مادرید رئال مادرید محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ پس از تساوی ۱-۱ در نهایت با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی به پایان رسید. رودری بعد از این بازی بسیار ناامید و عصبانی به نظر می رسید.

به نقل از ESPN؛ هافبک اسپانیایی سیتیزن ها گفت:

همه دیدند که فقط یک تیم در زمین بود؛ فقط یک تیم در زمین فوتبال بازی کرد و سپس در ضربات پنالتی ... 

شانس در ضربات پنالتی تعیین کننده است و طبق معمول شانس در سمت رئال مادرید بود. رئال مادرید از این ویژگی برخوردار است؛ آنها حتی در بازی هایی که به سختی از محوطه جریمه خودی خارج می شوند هم می توانند برنده شوند. توضیح دادن این وضعیت واقعا دشوار است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد