Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:24:57 GMT

کشف ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در محدوده بازار

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۷۱۴

کشف ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در محدوده بازار

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ از کشف ۸ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: در اجرای طرح مشترک مقابله با کالاهای قاچاق، ماموران یگان امداد پلیس تهران با همکاری عوامل وزارت صمت واحدهای تجاری  محدوه بازار را بازدید کردند و موفق به شناسایی دو واحد تجاری دارای لوازم خانگی  قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این واحدهای تجاری، تعدادی لوازم خانگی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد و متصدیان مغازه به قاچاق بودن کالاها معترف شدند.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران توضیح داد: در این بازدید پنج دستگاه تلویزیون، ۱۲ دستگاه یخچال، ۲۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه فر کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی ادامه داد: هر دو متصدی واحدهای تجاری دستگیر و به همراه لوازم خانگی مکشوفه تحویل کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، آدینه وند با تاکید بر روند اجرای اینگونه طرح ها خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ازاهداف همیشگی پلیس است و یگان امداد پلیس تهران  با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم عمومی مبارزه  خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یگان امداد پلیس تهران بزرگ کشف قاچاق لوازم خانگی قاچاق یگان امداد پلیس تهران لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با

خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان