Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@22:18:32 GMT

صید ۳۰۴ تن ماهی استخوانی از آب‌های گلستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۷۹۸

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت: ۳۰۴ تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شده است.

محسن یحیایی اظهارکرد: تاکنون و بعد از گذشت حدود پنج ماه از آغاز فصل صید، ۳۰۴ تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شده که در این بین سهم هر شرکت تعاونی به طور میانگین ۱۸ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای زمان صید تاکنون صیادان پره  گلستانی توانستند ۲۲۸ قطعه بچه ماهی خاویاری غیراستاندارد را که از آب های استان صید شده بود، به دریا بازگردانند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت: صید ماهیان استخوانی که از ۱۵ مهر ماه در آب های استان آغاز شده حداقل تا نیمه فرودین ماه ادامه خواهد داشت و انتظار می رود در این مدت نتیجه تلاش صیادان پره استان، صید ۳۵۰ تن انواع ماهیان استخوانی باشد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مرتبط با صید استان تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد مسدود شدن کانال هایی است که در مسیر تردد شناورهای یگان حفاظت از منابع آبزیان قرار دارند.

یحیایی افزود: این انسداد که در پی پسروی آب دریا به وجود آمده مانع از حرکت شناورها، در راستای انجام عملیات های مبارزه با صیادان غیر مجاز می شود که امیدواریم به زودی با لایروبی این کانال ها مسیر تردد شناورها هموار شود.

تحلیل بازار/ برچسب ها: صید ، بنادر ، ماهیگیری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000N67

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: صید بنادر ماهیگیری ماهیان استخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن صید ماهی مرکب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بیژن ساسانی پور گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی کارشناسان بخش بیولوژی و ارزیابی ذخایر پژوهشکده میگوی کشور، و به منظور حفظ ذخایر مولدین ماهی مرکب و همینطور بازسازی ذخایر آنها برای سال‌های آینده، صید ماهی مرکب در آب‌های استان بوشهر ممنوع است.

وی در ادامه از صیادان و تشکل‌های صیادی استان خواست در راستای اجرای هر چه بهتر ممنوعیت صید ماهی مرکب، از صید این نوع ماهی خودداری کنند.

ساسانی پور افزود: در این راستا نظارت کامل بر روند اجرا صدور مجوز صید انجام و یگان حفاظت منابع آبزیان با متخلفین برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • ماهی که روی دو پا راه می‌رود!
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • ماهی دودی
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • (تصاویر) ماهی دودی
  • کشف ماهی قاچاق در سیریک