Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:01:14 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۸۳۱

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ماشین‌سازی

یحیی برخی باگ‌های ترکیب تیمش در دیدار قبلی را برطرف کرده و امیدوار به کسب نتیجه در جدال خانگی مقابل ماشین‌سازی است.

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت ادامه دار محمدحسین کنعانی زادگان باعث شده تا بار دیگر یحیی گل محمدی مجبور به تغییراتی در ترکیب تیمش شود. با این حال اتفاق خوشایند برای این تیم بازگشت سیدجلال حسینی به رقابت حضور در ترکیب اصلی است تا بخشی از دغدغه‌هایش در خط دفاعی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی امروز سرخپوشان مقابل ماشین سازی، حامد لک درون دروازه حاضر خواهد بود و امیدوار است مقابل تیم فصل گذشته‌اش بتواند اتفاقات بازی قبلی را فراموش کرده و نمایش موفقی برای دستیابی به یک کلین شیت را به جا بگذارد.

 

در خط دفاعی سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی بازگشته تا برخلاف بازی قبلی، یحیی گل محمدی دردسر کمتری برای چینش نفراتش در این پست داشته باشد. زوج قلب دفاعی پرسپولیس و سیدجلال حسینی همانند بازی قبلی کمال کامیابی‌نیا خواهد بود. هافبک دفاعی پرسپولیس که در نیمه دوم دیدار مقابل آلومینیوم روز بدون اشتباهی را برابر حریف داشت، اینبار در کنار سیدجلال حسینی مقابل حمله وران ماشین سازی خواهد ایستاد.

 

 

در سمت چپ دفاعی سعید آقایی حاضر خواهد شد و در‌ سمت مخالف هم مهدی شیری به پست تخصصی خود برمی‌گردد. مدافع راست سرخپوشان که در بازی قبلی با تصمیم عجیب یحیی به عنوان مدافع میانی بکار گرفته شده بود، اکنون در پست تخصصی‌اش امیدوار است یک روز خوب را پشت سر گذاشته و هواداران این تیم را نسبت به کیفیت عملکردش راضی نگه دارد.

 

در میانه میدان بار دیگر زوج احمد نوراللهی در کنار میلاد سرلک شکل می‌گیرد. زوجی که در برخی دیدارهای آسیایی نیز کنار هم قرار گرفته بودند و‌ نمایش خوبی به جا گذاشته بودند. در سمت راست هم سیامک نعمتی اینبار حاضر می‌شود تا با سود بردن از خصوصیات تهاجمی فوق العاده‌اش به تیم برای دستیابی به گل کمک کند. در سمت دیگر هم احسان پهلوان به میدان می‌رود و وظیفه بازیسازی و ایجاد موقعیت را مقابل حریف برعهده دارد.

 

در خط حمله مهدی عبدی و وحید امیری همانند دیدارهای قبلی در ترکیب اصلی حاضر هستند. دو بازیکنی که طی این روزها با آمادگی بالای خود یحیی را امیدوار‌ به گلزنی و کسب نتیجه مقابل تیم قعرنشین کرده‌اند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
کمال کامیابی‌نیا
مهدی شیری
سیامک نعمتی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
احسان پهلوان
وحید امیری
مهدی عبدی

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سیدجلال حسینی ماشین سازی بازی قبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت آبولای پرتغال، دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید در حالی برگزار می‌شود و که دیدار رفت دو تیم با حساب ۲ بر ۱ به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید و بازی در آلمان تعیین کننده تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.   در این دیدار تیم دورتموند به احتمال زیاد با ترکیب زیر به میدان می‌رود: ­گرگور کوبل، جولیان رایرسون، نیکو شلاتربک، متس هوملز، یان ماتسن، مارسل سابیتزر، امره جان، جیدون سانچو، جولیان برانت، کریم آدیمی، نیکلاس فولکروگ   ترکیب احتمالی تیم اتلتیکو مادرید نیز به شرح زیر است: ­اوبلاک، اکسل ویتسل، خوزه خیمنز، سزار آزپیلیکوئتا، ناهوئل مولینا، مارکوس یورنته، کوکه، دی پل، رودریگو ریکلمه، آنتوان گریزمان، آلوارو موراتا   در این بازی تیم دورتموند ۳ بازیکن از جمله یکی از بهترین‌های خود را در اختیار ندارد، سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در این بازی غایب است.   تیم اتلتیکو مادرید نیز ۴ غایب دارد که مهمترین آن ساموئل لینو مهاجم این تیم است. این بازی را اسلاوکو وینچیچ قضاوت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • وزیر خارجه آلمان: اسرائیل در پاسخ احتمالی به ایران به قانون بین‌الملل پایبند باشد!