Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:15:39 GMT

اعلام آمادگی کامل ایران برای بازسازی قره باغ

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۸۳۶

اعلام آمادگی کامل ایران برای بازسازی قره باغ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری امروز و در حاشیه همایش بین المللی «قره باغ 17 ربیع، برترین گفتمان در مورد قره باغ» در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره میزان استفاده جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های موجود در قبال قره باغ در گذر 4 ماه از اعلام آخرین راهبرد نظام اسلامی در این موضوع و توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: باید گفت سیاست نظام اسلامی عین دیانت ماست و بر این اساس، حمایت از تمامیت ارضی آذربایجان را وظیفه خود می دانیم و البته مقام معظم رهبری نیز در 4 ماه قبل یعنی در هفدهم ربیع الاول ، سیاست حمایت از قره باغ در کنار تبیین مسائل مختلف این موضوع مجددا اعلام کردند و ارائه طریق فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوری آذربایجان در مقطع فعلی به دنبال بازسازی قره باغ است و بنده نیز در سفر به آذربایجان و دیدار با مسؤولان این کشور، آمادگی دولت و مجلس را برای بازسازی قره باغ و کمک به مردم آذربایجان ابلاغ کرده ام.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره درخواست اروپا برای مذاکره مستقیم بین ایران و آمریکا تصریح کرد: شرط نظام اسلامی برای این امر بر اساس فرموده حضرت آقا، لغو همه تحریم های برجامی و غیربرجامی از سوی آمریکا و راستی آزمایی ایران است، ضمن آن که این نکته توسط وزیر محترم امور خارجه کشور نیز مورد تأکید قرار دارد که رفع تحریم ها می تواند ما را به مذاکرات برجامی بازگرداند و نه مذاکرات خارج از برجام.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال به تهدیدهای مختلف رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی در دنیا به دروغ پردازی معروف است، ضمن آن که ما این رژیم را خطری برای همه بشریت می دانیم و آرزو می کنیم جهان از لوث این رژیم نامشروع پاک شود.

وی اضافه کرد: اسرائیل در این حد نیست که ایران بخواهد به معرکه با او ورود کند، در عین حال که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، به عُمر خودش پایان داده است، به بیان دیگر بضاعت و توانمندی نظام اسلامی در حدی است که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به ایران تعرضی کند، شاید تا نیم ساعت بعد از این تعرض، اثری از اسرائیل بر روی زمین وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر مقدس قم قره باغ 17 ربیع مجتبی ذوالنوری رژیم صهیونیستی بازسازی قره باغ حفظ تمامیت ارضی نظام اسلامی قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • ژنرال صهیونیست: جنگ تمام شده است/ حماس شکست نخورد و کنترل کامل بر نوار غزه دارد
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل