Web Analytics Made Easy - Statcounter

با سومین سفر مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام صورت گرفت بیش از ۴۷ میلیارد ریال خدمات بنیاد احسان به زلزله زدگان سی سخت اختصاص یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی، مدیر عامل بنیاد احسان و هیات عملیاتی همراه این بنیاد برای سومین مرتبه در دو هفته اخیرپس از وقوع زلزله سی‌سخت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و پس از دیدار با نماینده، ولی فقیه در یاسوج و سرکشی به مناطق آسیب‌دیده در جریان حل مسائل پس از بحران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید سلیمانی، مدیر عامل بنیاد احسان گفت: اقدامات امدادی و حمایتی ستاد اجرایی در ساعات اولیه بحران آغاز شده است و تا کنون اقلام مورد نیاز با ارزشی بیش از ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است که شامل کانکس اسکان موقت، بسته‌های غذایی تن ماهی، جیره خشک و خرما، چادر، موکت و پلاستیک برای عایق‌سازی، و بسته‌های بهداشتی بوده است. این اقلام توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان در میان آسیب‌دیدگان توزیع خواهد شد.


سلیمانی با تاکید بر اقدامات گسترده‌تر بعدی بنیاد احسان در مناطق زلزله‌زده گفت: پس از اجرای اقدامات ابتدایی در ساعات اولیه بحران، احداث آشپرخانه‌های سیار برای طبخ و توزیع غدای گرم و همچنین ایجاد قرارگاه‌های امدادی و توزیع وسایل گرمایشی از اقدامات بعدی بنیاد احسان است. سلیمانی افزود روزانه ۳۵۰۰ غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.


مدیر عامل بنیاد احسان افزود: برای تسریع در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات گسترده‌تر، از قرارگاه‌های امدادی و گروه‌های جهادی استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان بهره خواهیم برد.


سعید سلیمانی: در جهت رفع آلام مردم تا پایان حل مشکلات ناشی از زلزله ۱۰۰ عدد کانکس در برای اسکان آسیب دیدگان مستقر گشته است.


همچنین سلیمانی در مورد ادامه روند امدادرسانی‌ها افزود: روند ارسال بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده تا رفع کامل بحران و نیاز هم‌وطنان عزیز ادامه خواهد داشت و در روز‌های آتی در قالب طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام سی سخت سلیمانی بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان