Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@23:55:16 GMT

آمادگی کامل ایران برای بازسازی قره باغ

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۹۳۵

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری امروز و در حاشیه همایش بین المللی « قره باغ 17 ربیع، برترین گفتمان در مورد قره باغ» در پاسخ به این پرسش درباره میزان استفاده جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های موجود در قبال قره باغ در گذر 4 ماه از اعلام آخرین راهبرد نظام اسلامی در این موضوع و توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: باید گفت سیاست نظام اسلامی عین دیانت ماست و بر این اساس، حمایت از تمامیت ارضی آذربایجان را وظیفه خود می دانیم و البته مقام معظم رهبری نیز در 4 ماه قبل یعنی در هفدهم ربیع الاول ، سیاست حمایت از قره باغ در کنار تبیین مسائل مختلف این موضوع مجددا اعلام کردند و ارائه طریق فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوری آذربایجان در مقطع فعلی به دنبال بازسازی قره باغ است و بنده نیز در سفر به آذربایجان و دیدار با مسؤولان این کشور، آمادگی دولت و مجلس را برای بازسازی قره باغ و کمک به مردم آذربایجان ابلاغ کرده ام.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره درخواست اروپا برای مذاکره مستقیم بین ایران و آمریکا تصریح کرد: شرط نظام اسلامی برای این امر بر اساس فرموده حضرت آقا، لغو همه تحریم های برجامی و غیربرجامی از سوی آمریکا و راستی آزمایی ایران است، ضمن آن که این نکته توسط وزیر محترم امور خارجه کشور نیز مورد تأکید قرار دارد که رفع تحریم ها می تواند ما را به مذاکرات برجامی بازگرداند و نه مذاکرات خارج از برجام.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال به تهدیدهای مختلف رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی در دنیا به دروغ پردازی معروف است، ضمن آن که ما این رژیم را خطری برای همه بشریت می دانیم و آرزو می کنیم جهان از لوث این رژیم نامشروع پاک شود.

وی اضافه کرد: اسرائیل در این حد نیست که ایران بخواهد به معرکه با او ورود کند، در عین حال که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، به عُمر خودش پایان داده است، به بیان دیگر بضاعت و توانمندی نظام اسلامی در حدی است که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به ایران تعرضی کند، شاید تا نیم ساعت بعد از این تعرض، اثری از اسرائیل بر روی زمین وجود نداشته باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجتبی ذوالنوری قره باغ کمیسیون امنیت ملی جمهوری آذربایجان قره باغ مجتبی ذوالنوری نظام اسلامی قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

محمودی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

وی با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد، دست به تظاهرات خواهند زد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش