Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب خواف گفت: مدیر یک شرکت معدنی پلاسری در سنگان این شهرستان به دلیل تخلف پنج هزار و ۴۳۴ میلیارد ریالی بازداشت شد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قلی زاده روز دوشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال خواف افزود: مدیر این شرکت معدنی به علت تخریب اراضی ملی به میزان ۱۷۰ میلیارد ریال، استخراج غیرمجاز ماده معدنی، نقل و انتقال مال غیر به میزان تقریبی سه هزار و ۴۴۰  میلیارد ریال،  پرداخت نکردن حق دولتی به میزان ۲۲۴ میلیارد ریال و کتمان اطلاعات مربوط به درآمد حاصل از بهره برداری به مبلغ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال باعث تخلفات گسترده در مجموع معادل پنج هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: مدیر یاد شده هم اکنون با قرار وثیقه آزاد شده و اتهامات وی در حال بررسی است. قلی زاده با بیان اینکه دادسرای عمومی و انقلاب خواف با حساسیت خاصی تخلفات حوزه معادن را بررسی می کند، گفت: بررسی تخلفات حوزه بهره برداری معادن به دلیل تضییع حقوق بیت المال و خسارتهای جبران ناپذیر به مردم منطقه و تبعات سنگین زیستی محیطی و تغییر شرایط زندگی مردم شهرستان در اولویت اقدامات این دادسرا قرار دارد. وی افزود: دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید و بستر سازی توسعه کیفی زیرساختهای موجود و حمایت از فعالیتهای بخش خصوصی در کنار حفظ حقوق بیت المال از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند. معادن سنگ آهن سنگان خواف در مجموع با ذخیره بیش از یک میلیارد تن، یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ آهن جهان و تامین کننده خوراک اولیه برای تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره، ۱۵ میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ آهن است. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شرکت معدنی خواف بازداشت میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان

منصور انصاری   اظهار کرد: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۲۴ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع لیوان شیشه ای و بلورجات به ارزش سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده و ممنوعیت فعالیت یک ساله شرکت، شخص حقوقی را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این میزان کالا را قبل از خروج از کشور از یک دستگاه تریلی در پایانه مرزی میرجاوه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور
  • معادن یکی از پیشرانهای توسعه استان هستند
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است