Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن بداغی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با اشاره به ذخیره سازی بیش از ۲۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در انبارهای این شهرستان گفت:توزیع میوه شب عید از نیمه دوم اسفندماه در آبادان آغاز می‌شود.

او افزود: سیب و پرتقال برای توزیع در غرفه‌های تنظیم بازار شب عید آبادان به اندازه کافی پیش بینی شده است و در روزهای آینده عرضه آنها آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت آبادان با اشاره به آماده بودن ۱۵ گروه‌ ویژه برای بازرسی از  واحدهای صنفی این شهرستان گفت: بازرسان سازمان‌های نظارتی نسبت به برخورد با متخلفان در عرضه میوه ایام عید و اقلام مورد نیاز مردم به طور جدی اقدام می‌کنند.

بداغی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند شکایات خود از اصناف را با سامانه ۱۲۴و همچنین سازمان‌های نظارتی مانند تعزیرات، اصناف و صنعت، معدن اطلاع دهند افزود: گران ‌فروشی و کم‌ فروشی ۲ مقوله مهم در نظارت بر بازار ایام عید است.

او بیان کرد: مردم حق دارند کالاهای اساسی مورد نیازشان را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند لذا در این راستا اقدامات نظارتی بر بازار با جدیت بیشتری ادامه دارد.

بداغی اظهار داشت: همچنین برای تنظیم بازار آبادان در اسفندماه ۲۰۰ تن روغن خوراکی از سوی ۶۰ عامل فروش با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار و همکاری اتاق اصناف بین مردم توزیع می‌شود.

او از تامین کالاهای اساسی متناسب با نیاز بازار آبادان برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی اشاره کرد و گفت: اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و کمبودی از این بابت وجود ندارد ضمن اینکه ۴۰ بازرس در قالب ۱۰ تیم به صورت مستمر در راستای مبارزه با احتکار و گرانفروشی بر بازار آبادان نظارت می‌کنند.

آبادان دارای ۱۵ هزار واحد صنفی است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار توزیع میوه شب عید بازار آبادان شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد

استاندار قم گفت: گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی اعلام شده که اداره کل گردشگری موظف است نظارت‌ها را از این مجتمع‌ها افزایش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: این کارگروه مطابق مصوبه هیات وزیران اختیار دارد در راستای مدیریت، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش نرخ تورم روی کالاها قیمت‌گذاری کند.

وی ضمن تأکید بر اجرای طرح ناظران افتخاری در استان افزود: یکی از بهترین‌ راه‌های شناسایی سودجویان و گران‌فروشان این است که مردم خود بر بازار نظارت کنند.

استاندار قم گفت: بعد از تلاش‌های فراوان و توسعه زیر ساخت‌های سامانه 124، این سامانه آماده دریافت گزارشات مردمی‌ بوده و بازرسان حداکثر ظرف 24 ساعت برای برخورد با واحد صنفی متخلف به آنجا اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی موظف هستند کالاهای خود را به نرخ مصوب شده فروش برسانند و اگر فروشنده‌ای بر خلاف این موضوع اقدام کند با جریمه‌های سنگین تعزیرات مواجه خواهد شد.

آقامیری همچنین با بیان اینکه نظارت‌ها بر مجتمع‌های بین راهی نیز باید افزایش داشته باشد، تصریح کرد: گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی اعلام شده که اداره کل گردشگری موظف است نظارت‌ها را از این مجتمع‌ها افزایش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظارت بر بازار یکی از عوامل کاهش تورم محسوب می‌شود، عنوان کرد: ما از همان اول بنا را بر این گذاشتیم که قم با به عنوان شهر ارزان در کشور معرفی کنیم و الحمدلله ماهانه به این موضوع نزدیک می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب