Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترکیب تیمش را برای تقابل با سایپا مشخص کرد که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه هنوز نامی از مهدی ترابی در آن دیده نمی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب اصلی تیم پرسپولیس برای دیدار با سایپا مشخص شد که نکته ویژه بازگشت محمدحسین کنعانی‌زادگان به ترکیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۲۵ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا است.

یحیی گل‌محمدی برای این بازی نفرات زیر را به عنوان ترکیب اصلی تیمش انتخاب کرد:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه

این در حالی است که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس مهدی ترابی ستاره سرخ ها همچنان نمی تواند در ترکیب یحیی گل محمدی جایی داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی یحیی گل محمدی پرسپولیس ترکیب پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر بیستم مهدی ترابی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره پرسپولیس در دور جدید تمرینات

تمرینات پرسپولیس در حالی آغاز شد که ستاره این تیم در دور جدید این تمرینات غایب است.

به گزارش مشرق، دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت عصر امروز (دوشنبه) از ساعت ١٨ در ورزشگاه شهید کاظمی بعد از ١٠ روز تعطیلی آغاز شد تا شاگردان اوسمار ویرا خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کنند.

تمرینات پرسپولیس در شرایطی آغاز شد که دانیال اسماعیلی‌فر مدافع این تیم که در این هفته‌ها در شرایط خوبی قرار دارد به دلیل ابتلا به سرماخوردگی در تمرینات امروز این تیم غایب بود و هنوز مشخص نیست چه زمانی می‌تواند در تمرینات این تیم حاضر شود.

گفتنی است علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی با توجه به حضور در اردو تیم ملی فوتبال ایران و همچنین وحدت هنانوف، اوستون اورنوف و گئورگی گولسیانی با توجه به حضور در اردو تیم‌های ملی خود در تمرینات امروز پرسپولیس غایب بودند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • غیبت ستاره پرسپولیس در دور جدید تمرینات