Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک در مراسم کلنگ زنی این پروژه ها، که عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار میاندوآب و تنی چند از مسئولان اجرایی این شهرستان حضور داشتند گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، کلنگ احداث این مجموعه ورزشی را به زمین می زند و امیدواریم در سال های آتی از این ورزشگاه جوانان قهرمان و ورزشکاران افتخار آفرین، برای شهرستان و استان پرورش یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لله گانی همچنین در مراسم کلنگ زنی سه مدرسه ابتدایی با ابراز خرسندی از حضور در چنین مراسمی گفت: بانک رفاه کارگران تاکنون 19 مدرسه احداث، بازسازی و تجهیز کرده است و 6 مدرسه دیگر هم در حال احداث دارد. امیدواریم این مدارس، زمینه و زیرساختی برای توسعه انسانی و پرورش نسل های جوان و نوجوان کشورمان باشد.
در ادامه مراسم، عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در سخنانی گفت: با مشارکت بانک رفاه کارگران، این سالن چند منظوره ورزشی ساخته خواهد شد تا آغازی بر حرکت های انقلابی و توسعه ای استان و شهرستان ها باشد و مردم منطقه نیز قدردان این اقدام مثبت مجموعه بانک رفاه کارگران هستند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بانک رفاه کارگران علاوه بر تأمین مالی و ساخت این سالن ورزشی، در احداث بزرگراه چهار بانده میاندوآب به میانه نیز مشارکت مالی خواهد داشت. این مشارکت بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.
گفتنی است، سالن ورزشی روستای قپچاق و مدارس ابتدایی 6 کلاسه روستاهای حاصل گوبی، حسن آباد و بشیر خان کندی مواردی بودند که با کمک مالی بانک قرار است با نام شهدای بانک رفاه کارگران احداث شوند.

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی کارگران آذربایجان غربی بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست رئیس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی و بصورت ویدئوکنفرانسی مدیران کل استانها برگزار شد، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی کشور تحویل شد که از این تعداد ۸۰۹ واحد در آذربایجان‌غربی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حاشیه این مراسم گفت: این اداره کل آمادگی دارد در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و به منظور خانه دار شدن آحاد مختلف مردم اراضی مورد نیاز برای اقشار خاص واجد شرایط را تأمین کند.

سید محسن حمزه‌لو افزود: متقاضیان خاص از جمله مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید در صورت دارا بودن شرایط، می‌توانند از این طرح بهرمند شوند.

حمزه لو اضافه کرد: بهره‌مندی ازظرفیتهای موجود با هدف توانمندسازی مددجویان از مهمترین مسائل مورد توجه است که با جدیت پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  • ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • ساخت ۴۳۵ کلاس درسی در آذربایجان غربی
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • اسکان موقت نوروزی ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر روز در مدارس آذربایجان‌غربی
  • توسعه فضا‌های آموزشی در آذربایجان غربی با بهره‌برداری از ۴۵۰ کلاس درس 
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • هشدار فرماندار میاندوآب نسبت به افزایش قابل توجه حجم آب رودخانه‌های میاندوآب