Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@08:54:03 GMT

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۰۴۷

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»

خبرگزاری آریا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» از 14 تا 21 اسفندماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا عسگریان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری از 14 اسفندماه گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو، از 14 اسفند همزمان با روز احسان و نیکوکاری آغاز و تا 21 اسفند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش خیرخواهانه تاکید کرد: مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی 6277607777777777  کمک‌های نقدی خود را برای خانواده‌های نیازمند ارسال کنند.
عسگریان همچنین افزود: کد دستوری #1*8877* نیز برای جذب کمک‌های مردم و خیران در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به همکاری بسیج، وزارت آموزش و پرورش و دیگر نهادها در برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آستانه سال نو با همکاری مردم نیک‌اندیش، خیران و نهادها، در این دوران سخت اقتصادی و شیوع کرونا شاهد شور همدلی و نوع‌دوستی در کمک به خانواده‌های نیازمند و محروم باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد برگزاری جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد