Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-24@09:56:20 GMT

زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۰۵۵

زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات اعلام شد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه شماره شش ستاد انتخابات کشور آمده است: به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می‌ رساند پیرو اطلاعیه ­ شماره ۴، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰-۱۲-۱۳۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶-۱۲-۱۳۹۹ (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت و داوطلبان می‌توانند به چهار روش زیر اقدام کنند:   ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام؛   ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام؛   ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام؛   ثبت ­نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این اطلاعیه به مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اشاره و تاکید شده است:   ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد؛   اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن؛   اصل کارت ملی و تصویر آن؛   اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان؛   یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید؛   ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت؛   اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛   اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.   تبصره: کسانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزه انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نام از طریق ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  حجت الاسلام یعقوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت